Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، رضا شیاری در نشست چهاردهمین کنگره اورژانس‌ها و بیماری‌های شایع طب کودکان اظهار داشت: شایع‌ترین علت مراجعه به اورژانس‌های بیمارستان کودکان تنگی نفس و آسم ناشی از آلودگی هوا و مسمومیت‌های ناشی از گاز  مونوکسید کربن است.

وی افزود: به دلیل آلودگی هوا و شدت یافتن این مسئله در برخی از روزها مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های کودکان چند برابر بیشتر از روزهای عادی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کنگره 27 تا 30 آذر ماه در بیمارستان مفید تهران برگزار می‌شود افزود: عفونت‌های مکرر، عوارض دارویی شایع در کودکان، ختنه، ابهام تناسلی، غرق‌شدگی، درد و درمان‌های جدید از جمله محورهای علمی این کنگره است که توسط اساتید و صاحبنظران برجسته مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

شیاری در ادامه گفت:‌ تروما و حوادث نیز از دلایل اصلی مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های کودکان بوده که در تابستان با آمار بیشتر برق‌گرفتگی و غرق‌شدگی مواجهیم و در زمستان مسمومیت با گاز  مونوکسید کربن که همه این موارد با رعایت مسائل ایمنی در خانواده‌ها قابل پیشگیری است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: طب کودکان آلودگی هوا بیمارستان زمستان کربن آلودگی هوا کودکان پارس افزایش مراجعه اورژانس پارس نیوز بیمارستان های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال