Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@15:17:58 GMT

بنر تبریک به داماد رئیس جمهور برای پست جدید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۹۲۰

رکنا: گرچه انتشار خبر انتصاب کامبیز مهدی‌زاده به‌عنوان معاون وزیر صنعت در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت، امروز بنر تبریک انتخاب شایسته او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش رکنا، چند روزی است موضوع انتصاب کامبیز مهدی‌زاده فرساد، داماد رئیس جمهور در وزارت صنعت، در فضای مجازی داغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر در دو روز گذشته بازتاب‌های زیادی در رسانه‌ها داشت و اخبار ضد و نقیضی هم درباره آن منتشر شد تا جایی که برخی رسانه‌ها از مخالفت شخصِ رئیس جمهور با این انتصاب نوشتند. اما امروز تصویری از بنر تبریک روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور که انتصاب او را به عنوان معاون وزیر صمت تبریک گفته است در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که ظاهرا قطعی شدن پست جدید برای مهدیزاده را تأیید می‌کند.

کامبیز مهدی‌زاده متولد سال 64 و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد است و پیش از این در تاریخ 16 مرداد 97 به عنوان رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی منصوب شده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس تاتوی رنگی پوست سینه دختر جوان را خورد + عکس بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس اقدام زیبای مرد نیکوکار میلیاردر نیازمندان را شگفت زده کرد / او همچنان ناشناس است

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی اخبار رئیس جمهور معاون وزیر عکس داماد تبریک عکس دختر زن شلیک جوان سرقت همسر دستگیری درگذشت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم

تله پلیس سیاتل برای یک پدوفیل ۶۷ساله پس از اینکه برای ملاقات با دو دختر ۷ و ۱۱ ساله به هتل آمده بود در فضای‌مجازی پربازدید شد./ دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!