Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@04:03:24 GMT

مجتمع تجاری بزرگ در مینی‌سیتی تهران آتش گرفت!+ عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۶۹۷۱

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع بزرگ تجاری در مینی سیتی خبر داد.

حجم ویدیو: 3.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه Incident گفت: در ساعت 10 صبح امروز یک مورد حادثه حریق در یکی از مجتمع‌های تجاری واقع در مینی‌سیتی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه‌های 36 و 54 را به همراه تانکر آب و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در قسمتی از سقف کاذب و دیواره راهروی طبقه دوم یک مجتمع بزرگ تجاری رخ داده و دود بسیار غلیظی راهروهای این مجتمع را فرا گرفته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اقدامات آتش نشانان برای اطفای حریق و نجات افراد حاضر در مجتمع تجاری، اظهارکرد: با توجه به اینکه افراد زیادی در مجتمع تجاری حضور داشتند آتش‌نشان‌ها با تقسیم شدن به دو گروه عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع و با استفاده از تجهیزات کامل و لوله های آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رسانده و موفق شدند که شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اماکن مجاور به طور کامل مهار و اطفاء کنند.

ملکی ادامه داد: همزمان گروه دوم آتش نشانان نیز عملیات نجات را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از تجهیزات تنفسی وارد مجتمع تجاری شده افراد حاضر در راهروها و طبقات را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، گفت: آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور خودکشی تلخ زوج جوان در نارمک / زن آرایشگر به خاطر شوهر صیغه ای خودکشی کرد مردی همراه با 16 سگش به خواستگاری رفت ! + عکس این مرد متاهل در زمانی کوتاه 200 باطری خودرو در تهران دزدید+ فیلم گفتگو و عکس بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس اقدام زیبای مرد نیکوکار میلیاردر نیازمندان را شگفت زده کرد / او همچنان ناشناس است

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی شهر تهران مینی سیتی عکس فیلم عکس دختر زن شلیک جوان سرقت همسر دستگیری درگذشت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون ستاد امر به‌ معروف و نهی‌ از منکر خراسان رضوی گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب نور از شنبه ۸ اردیبهشت در مجتمع‌ های تجاری در چهار محور اطراف حرم مطهر رضوی آغاز می‌ شود.

 

محسن ملی که در نشست با مدیران مجتمع‌ های تجاری اطراف حرم مطهر سخن می گفت، خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان در محل دفتر استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد