Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی درگذشت سردار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، آیت الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی درگذشت سردار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه منطقه‌‌ای ثامن الائمه(ع) سپاه در شمال شرق کشور را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت شهادت‌گونه رزمنده دلاور و سردار غیور سپاه اسلام، سردار سرتیپ قدرت الله منصوری موجب تألم خاطر مومنین و مجاهدین انقلابی گردید.ایشان از زمره مجاهدانی بودند که سال‌های عمر خویش را به‌مجاهدت خالصانه و مبارزه جانانه در دفاع مقدس اسلامی سپری کردند.

فقدان این سردار رشید اسلام و سرباز ولایت را به‌خانواده محترم و همرزمانش تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را در عتبه مقدسه ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(علیه الاف التحیه و الثنا) از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید احمد علم الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس

سپاه در اطلاعیه‌ای در خصوص عروج شهادت‌گونه سرتیپ پاسدار منصوری، علت آن را سانحه از ناحیه سر در حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود عنوان کرد.

گفتنی است، مراسم وداع با پیکر سردار منصوری ساعت ۱۸:۳۰ امشب در مسجد امام علی(ع) مشهد واقع در بلوار شهید فرامرز عباسی ۲۱ و مراسم تشییع ساعت ۸:۳۰ صبح فردا از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید

اولین نشست هم‌اندیشی کنگره‌ بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همایش دست‌اندرکاران کنگره ملی سرداران و 12 هزار شهید استان تهران با حضور مسئولان استانی در سالن همایش توحید آستان مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد. در این مراسم سردار احمد ذوالقدر؛ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، عباس جوهری؛ معاون سیاسی استانداری تهران، سردار قربان محمد ولی‌زاده؛ فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام محسن محمودی؛ معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، فرمانداران، شهرداران و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.

سردار ذوالقدر؛ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم با اشاره به مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان، به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا تاکید کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ هشت ساله را رقم زد، جنگی که در آن به پیروزی نرسید، زیرا رزمندگان بزرگی در آن حضور داشتند و عرصه را مدیریت کردند.

وی افزود: در چنین جنگ‌هایی به طور معمول شجاع‌ترین و با گذشت‌ترین انسان‌ها به میدان می‌آیند و جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس 190 هزار جوانی که هر کدام توانایی مدیریت یک دولت و کشور را داشتند را از دست داد.

سردار ولی‌زاده؛ فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز با بیان اینکه در سال آینده کنگره سرداران و 12 هزار شهید سرافراز استان تهران برگزار می‌شود، بر همکاری و همراهی برنامه سازان صداوسیما برای باشکوه برگزار شدن این کنگره تاکید کرد و عوامل برنامه ساز صداوسیما را مبلغ و تبیین کننده اهداف و دستاوردهای این کنگره برشمرد.

وی با تاکید بر ایانکه در برگزاری کنگره شهدا باید بتوان پیام شهدا را به دل‌ها منتقل کرد، افزود: این مهم به نتیجه نخواهد رسید مگر با مخاطب‌شناسی و کار هنرمندانه؛ اجلاسیه هم باید هنرمندانه برگزار شود و برگزاری اجلاسیه با یک جلسه معمولی متفاوت است و باید کارهای فاخر در اجلاسیه ارائه شود.

فرمانده سپاه  استان تهران با بیان اینکه با کمک شهدا می‌توان پیام‌های بسیار خوبی را در حوزه زنان و خانواده منتقل کرد، گفت:  لازم است در این حوزه کارهای بیشتری صورت گیرد.

سردار ولی‌زاده  با تأکید بر اینکه باید برنامه منظمی برای فضاسازی شهر با محوریت کنگره ملی شهدای وجود داشته باشد، بیان کرد: موضوع فضاسازی یکی از موضوعات مهم کنگره شهداست که با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان می‌توان کاری کرد این فضاسازی فقط به داخل ادارات محدود نشود، زیرا هدف این است که فضای عمومی شهر و استان به سمت کنگره ملی شهدای استان تهران تغییر کند.

وی با بیان اینکه در ایام کوتاه باقی‌مانده به برگزاری اجلاسیه شهدا باید کار ماندگار انجام شود، گفت: مردم و اقشار مختلف باید درگیر کنگره باشند و این جریان‌سازی مردمی کنگره شهدا مدنظر باشد و در این میان نقش صدا و سیما و اصحاب رسانه محوری است.

ماجرای ریزش پروژه دوربرگردان شهید میرزایی مشهد چه بود؟

معاون سیاسی اجتماعی  استاندار تهران نیز با اشاره به اهمیت پیگیری برنامه‌های تبیینی شهرستان‌ها گفت: بسیجیان در تبیین اهداف شهدا نقش بسزایی دارند و رسالت بسیجی بودن، همان سرباز اصلی جبهه حق بودن است و باید بدانیم اهداف این‌ نهضت در راستای اهداف بعثت و اهداف خلقت قرار دارد.

جوهری افزود: امروز باید بیش از هر زمان دیگر در میدان بود و تفکر شهدا که همان راه بسیج و بسیجی است را تبیین و ترویج کرد و انشاالله تفکر بسیجی در جهان فراگیر خواهد شد و همه اینها مقدمه تشکیل بسیج مستضعفین جهانی و مقدمه ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهد بود.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم حکم کمیته‌های کنگره شهدای استان تهران به مسئولان تحویل داده شد.

پایان پیام/

 

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • آیت‌الله علم‌الهدی توضیح می‌دهد؛ چرا تحریم اقتصادی و تهدید ‌نظامی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود؟
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • پیام تسلیت آیت الله علما در پی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدعلی حجتی
  • جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان منصوب شد
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • واکنش رسمی مجلس به علم‌الهدی؛ سخنان منطبق بر واقعیت نیست!
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • واکنش مجلس به صحبت‌های علم الهدی: اظهارات تان صحیح نیست، لایحه حجاب دستکاری نشده
  • سردار سلامی: در سپاه ۱۰۰ هزار نفر فاقد مسکن هستند