Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@08:12:03 GMT

جلسه عرب با برانکو و 5 پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۰۶۹

سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز در جلسه‌ای با حضور سرمربی این تیم و پنج بازیکن حاضر شد تا در خصوص مسائل رخ داده صحبت کند. ناطقان: ضیافت ناهاری توسط یک برند ساعت که اسپانسر شخصی برانکو سرمربی پرسپولیس است، برای بازیکنان، مربیان و مدیران این باشگاه امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی و بدقولی مسئولان این باشگاه امروز حاضر به تمرین نشدند و حتی تهدید ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس هم کارساز نشد و سرخپوشان تمرین نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بعد از اینکه ایرج عرب به محل ضیافت ناهار رسید، با برخی از بازیکنان و سرمربی این تیم درباره اتفاقات رخ داده جلسه برگزار کرد. در این جلسه سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، حسین ماهینی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا به نمایندگی از بازیکنان و همچنین برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس حضور داشتند. ابتدا عرب با بازیکنان در انتهای سالن غذاخوری جلسه برگزار کردند و سپس یکی از اتاق‌های جلسه هتل المپیک را در اختیار گرفتند تا بتوانند در شرایط بهتری با یکدیگر صحبت کنند.
عرب در این جلسه درباره اتفاقات تمرین امروز و مسائلی که باعث ناراحتی بازیکنان شده با آنها جلسه‌ای برگزار کرد که البته این جلسه هنوز در جریان است و مراسم ضیافت ناهار هم فعلا برگزار نشده تا این جلسه به پایان برسد. در ادامه این جلسه مصطفی قنبرپور هم که به احتمال فراوان از سمتش کنار گذاشته خواهد شد هم به این جلسه رفت.
منبع: فارس برچسب ها: ایرج عرب ، اعتصاب ، پرسپولیس ، برانکو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایرج عرب اعتصاب پرسپولیس برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مهم اوسمار ویرا با رضا درویش

سرمربی پرسپولیس و مدیرعامل این تیم با هم نشستی داشتند.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی تیم تشکیل جلسه داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، امروز در محل باشگاه با اوسمار لوس ویرا نشست و گفتگو داشت.

در این نشست، اوسمار گزارشی از وضعیت تیم و بازیکنان و‌ برنامه‌های تیم برای بازی‌های پیش رو ارائه و در خصوص مسائل و موضوعات تیم نکاتی را مطرح کرد.

امروز هیات مدیره اختیار تمدید قراردادها را به مدیرعامل تفویض کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • نشست مهم اوسمار ویرا با رضا درویش
  • جلسه درویش و اوسمار درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!