Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: ابرناکی، بارش باران و کاهش سه تا پنج درجه ای دما، با ورود سامانه بارشی، برای 48 ساعت آینده این استان پیش بینی می شود.

غلامرضا حسنی غربا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، با ورود سامانه بارشی به استان سمنان به تدریج از اواخر وقت امشب تا اوایل وقت چهارشنبه ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد و در نواحی سردسیر و کوهستانی باران و برف دید پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همچنین دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه بین سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش نسبی دارد.
حسنی غربا ادامه داد: با توجه به احتمال آب گرفتگی معابر و نیز لغزندگی، مه آلودگی و کاهش دید در محورها به ویژه در جاده های کوهستانی و شمالی استان، تمهیدهای لازم صورت گیرد.
وی اظهارداشت: فولاد محله با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و ایوانکی با 17 درجه سانتیگراد گرم ترین نقاط استان سمنان بود.
حسنی غربا تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه دمای هوای شهر سمنان چهار درجه و بیشینه دما 14 درجه سانتیگراد بود.
مدیرکل هواشناسی سمنان یادآور شد: در این مدت، بیشترین سرعت وزش باد در استان مربوط به رضوان با 40 کیلومتر بر ساعت بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارائه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی های جوی استان سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان سمنان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران سنجی در نقاط مختلف است.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي پيش بيني سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود