Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از شاتا، کامبیز مهدی زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از سمت خود استعفا کرد.

در متن استعفای وی آمده است:" از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارتخانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجازه می خواهم از خدمت تان مرخص شوم و به فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سنگر قبلی ام ادامه دهم.

باردیگر از حسن ظن و اعتماد حضرتعالی سپاسگزارم".

جمعه هفته قبل، خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی رسانه‌ای شده بود که واکنش منفی فراوانی در فضای کشور داشت. به عنوان مثال، کامران وکیل دبیر کل و عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با ارسال نامه ای «کنایه آمیز» به رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن ارسال کروکی سازمان زمین شناسی به ایشان برای ارائه به داماد رئیس جمهور، از این اقدام رحمانی به شدت انتقاد کرده بود.

گفتنی است صبح امروز و ساعاتی قبل از انتشار خبر این استعفا، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای با خبرگزاری خانه ملت، به شدت از اقدام خود مبنی بر انتصاب داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی دفاع کرده بود و این انتصاب را بر مبنای شایسته سالاری دانسته بود.

فارس

انتهای پیام/

171 / 156 روحانی دولت وزارت صمت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روحانی دولت وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: فرشهای بی گره و ربات بافی که متقلبان آن را به عنوان فرش دستباف عرضه می کنند، از نظر اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به هیچ وجه هویت فرش دستباف را ندارند.   شادی قاسمی افزود: بی گره بافی یا ربات بافی فقط مختص خراسان رضوی نیست و به صادرات فرش کشور لطمه زده و باعث کاهش آن شده است، صدور شناسنامه برای فرش دستباف بهترین راه حل برای جلوگیری از این تقلبات است که مرکز ملی فرش ایران در این خصوص کارگزار و دستورالعمل های مرتبط مشخص کرده تا شناسنامه برای آن صادر شود.   رئیس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: مرکز ملی فرش ایران فقط فرش های گره دار و پرزدار را به عنوان فرش دستباف می شناسد و فرشهای بی گره و ربات باف به هیچ وجه از نظر این مرکز هویت فرش دستباف را ندارند.   قاسمی گفت: رشد صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از نظر وزنی ۱۰۰ درصد و از نظر ارزشی ۲۵۶ درصد است.   وی افزود: بافندگان فرش دستباف در استان خراسان رضوی به صورت فصلی و به صورت آزاد فعالیت می کنند، به همین دلیل میزان تولید سالانه فرش تغییر می کند و سرانه تولید فرش دستباف ۶ مترمربع است.   رئیس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: پارسال ۹۰ پروانه تولید فرش دستباف و ۳۱۰ مورد کارت شناسایی قالی باقی و دیگر حرفه های مرتبط با آن صادر و هزار و ۲۲۶ فقره کارت شناسایی تمدید شده است.   قاسمی افزود: پارسال کارت قالی بافی به تعداد هزار و ۲۵۲ مورد برای شرکتهای تعاونی تولید فرش دستباف در استان صادر شد و ۴۴۸ نفر در آزمون رتبه بندی در رشته فرش دستباف در هنرستان ها شرکت کردند که گواهی نامه آموزشی مهارتی برای ۲۹۶ نفر صادر شد.   او گفت: در دوره های آموزشی این اداره کل در سال گذشته برای فعالان فرش دستباف هفت هزار و ۴۰۰ نفر- ساعت آموزش ارایه شد.   رئیس اداره فرش اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: یکی از مشکلات بافندگان فرش دستباف در استان دشواری بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی است، به طوریکه از ۳۵ هزار نفر جمعیت قطعی بافندگان فرش دستباف این استان، ۱۱ هزار نفر زیر پوشش بیمه هستند.   قاسمی گفت: یکی از خواسته های بافندگان فرش دستباف خراسان رضوی افزایش تعداد بیمه شدگان این صنعت از سوی سازمان تامین اجتماعی است که امیدواریم این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد