Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@16:32:06 GMT

«بِگْما » در ایسکانیوز متولد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۱۱۸

«بِگْما » در ایسکانیوز متولد شد

به گزارش گروه چندرسانه‌ای ایسکانیوز، « بِگْما » برنامه گفت‌و‌گو محور ایسکانیوز که در فرهنگ فارسی نیز به معنی «مظفر و پیروز» است ، با هدف بررسی موضوعات روز سیاسی، اجتماعی،فرهنگی،علمی و دانشگاهی کشور متولد و هر هفته میهمان فضای مجازی خواهد بود .


در « بِگْما » که در قالب گفت‌و‌گو با اجرای علی سرمستی به صورت هفتگی سه‌شنبه‌ها منتشر می‌شود، به سراغ چهره‌های شاخص سیاسی،فرهنگی،دانشگاهی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کشور می رویم تا صریح و بی پرده با آن‌ها درباره موضوعات روز کشور به گفت‌و‌گو بنشینیم.

این برنامه با هدف انعکاس نظرات مهمانان خود در حوزه های مختلف و تقویت حوزه عقلانیت و پرهیز از رویکردهای احساسی تهیه و پخش می شود؛ باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و خبرگزاری ایسکانیوز مسئولیت محتوای آن را به مهمانان و قضاوت را به مخاطبین سپرده است.



اولین قسمت از برنامه «بگْما» با حضور «سیدمصطفی هاشمی‌طبا» یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری 96 ، وزیر اسبق صنایع و رئیس وقت سازمان تربیت بدنی، فردا سه‌شنبه 27 آذرماه 97 در آدرس‌های زیر منتشر خواهد شد:

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز): iscanews.ir / کانال تلگرامی @iscanews

سرویس اشتراک ویدئو آپارات: www.aparat.com/BEGMA

هاشمی‌طبا در « بِگْما » از عدم پاسخگویی روحانی و جهانگیری به تماس‌ها و نامه های او تا خیانتکار خواندن کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، صحبت می‌کند. در ادامه تیزر این گفت‌و‌گو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

161 / 155 بِگْما برنامه بگما برنامه گفتگومحور ایسکانیوز هاشمی طبا در ایسکانیوز هاشمی طبا در بگما موضوعات روز کشور کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وزیر صنایع روحانی جهانگیری کیروش تیم ملی فوتبال لیست امید عملکرد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ب گ ما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وزیر صنایع روحانی جهانگیری کیروش تیم ملی فوتبال لیست امید عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، فاطمه گودرزی گفت: فروردین امسال ۱۸ نوزاد پسر و ۱۹ نوزاد دختر در بیمارستان کیش متولد شدند و از ابتدای اردیبهشت تا امروز نیز ۱۹ نوزاد در بیمارستان متولد شدند.

وی افزود: پارسال نیز ۴۵۳ نوزاد در بیمارستان کیش متولد شدند.

کارشناس ارشد مامایی بیمارستان کیش گفت: هم اکنون پنج کارشناس مامایی در بیمارستان کیش فعالیت می‌کنند.

فاطمه گودرزی خاطرنشان کرد: پایش سلامت مادران، پایش قند خون جنین، رسیدگی به نوزاد پس از تولد، تزریق واکسن‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز و ثبت قد و وزن نوزاد از مهمترین اقدامات کارشناسان مامایی در بیمارستان کیش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان