Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شین هوا، بخش مرکز آشتی طرفهای درگیر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش روسیه برای مردم محلی منطقه تل الضمان در نزدیکی شهر حلب در شمال غربی سوریه بسته های مواد غذایی و لباس گرم توزیع کرد.

پاول ماترنینسکی نماینده این مرکز اعلام کرد: "در مجموع, ما حدود 500 بسته مواد غذایی و لباس گرم برای مردم محلی توزیع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این بسته ها را بنیاد احمد قدیروف فراهم کرده است".
وی افزود چنین عملیات هایی به شکل منظم انجام شده است. علاوه بر توزیع مواد غذایی و لباس, ارتش روسیه معاینات پزشکی از ساکنان این منطقه را نیز انجام داده است.
از سوی دیگر از آنجا که شماری از افراد محلی و کودکان که در این منطقه زندگی می کنند از عفونت روده و راههای تنفسی فوقانی رنج می برند, میان آنها دارو توزیع شده و از خدمات پزشکی ضروری بهره مند شده اند.
حدود 700 نفر در تل الضمان سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: روسيه دفاع غذايي سوريه حلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پاسدار حمید صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشتهارد گفت: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، در نیمه ماه رمضان اجرا و سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌ها به همت، گروه‌های جهادی، خیرین و نیکوکاران به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال است و با تلاش بسیجیان پایگاه‌ها و مساجد محل در اختیار خانواده‌های کم برخوردار، قرار گرفت.

صادقی گفت: هدف از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام این بود که مردم نیازمند هم از برکات کرامات این امام عزیز بهره‌مند شوند و طعم خدمت را بچشند.

دیگر خبرها

  • ارسال کمک‌ها به غزه از راه زمینی، جایگزین ندارد
  • توزیع بسته های معیشتی و پیتزای نذری در شاهرود
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • روسیه: قطعنامه آتش‌بس غزه برای همه طرف‌ها الزام‌آور است
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • کمک بشردوستانه روسیه به افغانستان
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر