Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد و زن جوان با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان دادند؛ این خودکشی در حالی رخ داد که زن جوان در میانه راه از این اقدام خود پشیمان شده بود اما ... ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 4:27 بامداد امروز مأموران کلانتری 147 گلبرگ در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن و مرد جوانی با قرص برنج اقدام به خودکشی کرده و فوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات اولیه حاکی از این است که این زن و شوهر صیغه‌ای 31 و 41 سال سن داشتند؛ مرد جوان شب گذشته موضوع خودکشی را با همسرش درمیان گذاشته و اعلام کرده بود قصد خودکشی دارد که همسر وی نیز به شوهرش گفته بود او نیز همین کار را می‌کند.

در نهایت شوهر با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داده و زن جوان نیز قرص برنج مصرف کرده اما در ادامه ماجرا، این زن پس از وخامت حالش با سروصدا همسایه‌ها را با خبر کرده و به نوعی از کار خود پشیمان شده بود اما این پشیمانی فایده‌ای نداشت و این زن نیز به کام مرگ فرو رفت.

در نهایت جسد هر دو با دستور بازپرس امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

خودکشی مرگبار در دانشگاه الزهرا

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس 110 دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس 110 دادسرای امور جنایی پلیس 110 دادسرای امور جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر امارات پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال الوحده در حالی که مثل تمام مسابقات قبل احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی مقابل تیم رده دوازدهمی عجمان قرار گرفت.

الوحده که هفته گذشته شکست غیرمنتظره و تلخی مقابل اتحاد کلباء و یاران مهدی قایدی متحمل شده بود، در دیدار امشب برابر عجمان شروع خوبی با درخشش ستاره ایرانی خود داشت و توانست خیلی زود به گل برسد.

احمد نوراللهی که پیش از این در 19 مسابقه لیگ برتر امارات 4 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده بود، در دیدار امشب مقابل عجمان هم توانست نمایش تاثیرگذاری ارائه کند و با سانتر زیبای خود زمینه‌ساز گل اول شود.

الوحده در دقیقه 6 یک ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین به دست آورد که ارسال دیدنی احمد نوراللهی و ضربه سر عمر خربین به زیر طاق دروازه رفت و تبدیل به گل شد تا یک بر صفر برابر عجمان پیش بیفتد.

ویدئو: 330558

اخراج روبن کاندو، مدافع راست الوحده در دقیقه 28 کار یاران نوراللهی را سخت کرد و عجمان هم در نیمه دوم به دو گل رسید، اما اخراج آلان، هافبک برزیلی الوحده موجب شد تا امیدهای این تیم برای جبران نتیجه از دست برود.

الوحده در شبی که احمد نوراللهی یک پاس گل داد و با گردش توپ و ایجاد موقعیت عملکرد درخشانی داشت، با نتیجه 2 بر یک مقابل عجمان شکست خورد تا 34 امتیازی و در رتبه چهارم جدول لیگ برتر امارات بماند و فرصت رسیدن به رده سوم را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • درخشش بی‌فایده نوراللهی با 2 اخراجی!
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران