Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@00:15:43 GMT

سارا خوئینی‌ها و جواد یحیوی در پشت صحنه

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۲۰۱

به گزارش پارس نیوز، 

اجرای نمایش «باشگاه مشت‌زنی» به نویسندگی دامون نوروزی و کارگردانی ندا تمیمی، در تالار حافظ به پایان رسید.

به همین مناسبت، سارا خوئینی‌ها، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی از خود و سیدجواد یحیوی (از مجریان سابق تلویزیون) را که در این نمایش بازی می‌کرد، به نمایش گذاشت.

او در توضیح عکسی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، نوشت: «آخرین اجرای نمایش باشگاه مشت زنی با بازی دوست هنرمندم جواد یحیوی عزیز و به کارگردانی خانم ندا تمیمی را دیشب در کنار عزیزان هنرمند کیهان ملکی و میکائیل شهرستانی به تماشا نشستم و بسیار لذت بردم! خسته نباشید به تمام تیم زحمت‌کش این تئاتر مخصوصا جواد که بی‌نظیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی بازی بازیگر سینما و تلویزیون پشت صحنه تئاتر تلویزیون پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در تازه‌ترین قسمت از برنامه «مدار بسته»، حسین رفیعی همراه با سید جواد هاشمی (بازیگر، مجری و کارگردان) گفت‌وگویی صمیمانه و شنیدنی خواهند داشت.
سید جواد هاشمی با بازی در فیلم «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی پور» در سال ۱۳۶۵ وارد سینما شد؛ و نخستین حضور تلویزیونی او در سال ۱۳۷۰ با بازی در مجموعه «سیمرغ» بود.

هاشمی که فیلم «آهوی پیشونی سفید» را کارگردانی کرده است، در زمینه‌های تئاتر، آهنگسازی، اجرا و نویسندگی نیز فعالیت دارد، که از جمله آثار او در زمینه نویسندگی می‌توان به «پرواز»، «قصه پرماجرا»، «باران»، «یک صبح پرماجرا» و «پنج نمایشنامه» اشاره کرد.

برنامه «مدار بسته» تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، تازه‌ترین قسمت آن با حضور سید جواد هاشمی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش

می شود.

دیگر خبرها

  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • «مدار بسته» امشب با حضور «سید جواد هاشمی»
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی