Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:17:19 GMT

کلنگ 2 زمین تنیس در تهران زده شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۲۱۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: صبح امروز مراسم گلنگ زنی ۲ زمین تنیس هارت کورت مجموعه فرهنگی ورزشی اکباتان (راه آهن) با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس انجام شد. در این مراسم حسین متولی رئیس هیات تنیس استان تهران، قاسم کردی مدیر منابع انسانی و مالی فدراسیون تنیس و مجتبی شیوا پور مدیر عامل صندوق پس انداز و شریفی مدیر کل امور رفاهی و سلامت راه اهن و اعضای هیات مدیره صندوق پس انداز نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در حاشیه مراسم کلنگ زنی زمین‌های هارد کورت، تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تنیس و راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مجموعه ورزشی فرهنگی اکباتان (راه آهن) به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه این موارد ذکر شده است:

_مشارکت و همکاری در بهره برداری بهینه از دو زمین تنیس در سطوح عمومی، باشگاهی، ملی و بین المللی

_بازسازی و نگهداری دو زمین تنیس مطابق با استاندار‌های فدراسیون تنیس

_آمادگی لازم جهت ارائه خدمات عمومی و سرویس‌های درخواستی فدراسیون تنیس

_قرار دادن نام زمین تنیس موسسه در فهرست زمین‌های استاندارد و قابل قبول فدراسیون تنیس

_معرفی تیم‌های باشگاهی و ملی جهت تمرین و برگزاری مسابقات در سطوح مختلف

قرار است این مجموعه که به خوابگاه، رستوران و امکانات رفاهی مجهز است به کمپ تمرینی برای برپایی اردوی تیم‌های ملی نیز تبدیل شود.

به گفته رضا سیقلی مدیر مجموعه اکباتان اعتباری برای این تفاهم نامه به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان مورد نیاز است که ۵۰ درصد آن تامین شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تنیس کلنگ زنی زمین تهران راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی