Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@23:04:54 GMT

حسین کعبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۲۱۹

حسین کعبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

رکنا: کاپیتان تیم سپیدرود رشت از دنیای فوتبال حرفه‌یی خداحافظی کرد و به کادر فنی سپیدرود اضافه شد.

حسین کعبی، کاپیتان تیم سپیدورد رشت با نظر علی کریمی، سرمربی سپیدرود و مدیریت باشگاه به کادرفنی باشگاه اضافه شد.

کاپیتان تیم سپیدرود، با بدرقه هم بازیانش پیش از شروع تمرین صبح امروز در ورزشگاه سردار جنگل کفش‌هایش را آویخت و از فوتبال حرفه‌یی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور کشف جسد در ماشین لباسشویی ! این زن خطرناک ترین ملکه راهزنان دنیاست +عکس این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس مردی همراه با 16 سگش به خواستگاری رفت ! + عکس بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فوتبال رشت خداحافظی ساعت کاپیتان عکس دختر زن شلیک جوان سرقت همسر دستگیری درگذشت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • حواشی دنیای فوتبال
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • گل های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا / فیلم
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!