Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، علی محمدی امروز، 26 آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: امکان تحصیل غیرحضوری متقاضیانی که به دلایل مختلف محدودیت حضور در دانشگاه را دارند، وجه تمایز دانشگاه پیام نور با سایر دانشگاه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی دانشگاه از ابتدا از رویکردهای این دانشگاه بود، بیان کرد: بر اساس سند آمایش آموزش عالی، دانشگاه‌های پیام نور به 10 منطقه تقسیم شدند که زنجان در حوزه نظارتی در منطقه 3 به مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به اینکه این دانشگاه در 4 دهه گذشته به ویژه از دهه دوم تا چهارم دستاوردهای مختلفی داشته، تصریح کرد: این دانشگاه کیفیت آموزش را با جدیت دنبال می‌کند و با آزمون‌های متمرکز و عادلانه در سطح کشور رسالت خود را انجام می‌دهد.
این مسئول قانون‌گرایی را از رویکردهای مهم دانشگاه پیام نور برشمرد و گفت: با اصلاح فرآیندها به دنبال جلب رضایت دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان هستیم و برخلاف محدودیت‌های مالی کارهایی را در این زمینه انجام دادیم.
وی ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای ادامه تحصیل دانشجویان را مهم خواند و گفت: در فضای ملتهب، اهداف اصلی دانشگاه با سختی مواجه می‌شود و باید فضایی مناسب برای رشد و پیشرفت علمی ایجاد شود.
محمدی با اشاره به اینکه افراد غیربومی در پایان ترم می‌توانند برحسب محل زندگی یا کار حوزه آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم نقل و انتقالات منعطف در چارچوب قانون از ویژگی‌های دانشگاه است.
وی تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه در راستای ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی در توسعه کسب و کار را از رویکردهای دانشگاه پیام نور برشمرد و گفت: در مرکز زنجان و ابهر دانشگاه پیام نور را راه‌اندازی کردیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان به راه‌اندازی مرکز کانون خلاقیت و نوآوری در مرکز پیام نور زنجان اشاره کرد و گفت: مجوز این مرکز از پارک علم و فناوری اخذ شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها، زمینه‌های جدیدی برای کسب و کار دانشجویان و آموزش آن‌ها فراهم می‌کند، تصریح کرد: برگزاری استارتاپ ملی با موضوع کشاورزی ارگانیک و سالم جزو برنامه‌های اولویت‌دار است.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور، در رویداد استارتاپی صنایع کوچک استان که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، مقام نخست را کسب کرد و در نمایشگاه فناوری نانو در تهران نیز طرح علمی این دانشگاه تقدیر شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان پیام نور استارتاپ کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت که در محل دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های برنامه‌های این دهه، استفاده از ظرفیت مردمی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها است، گفت: بی‌شک با برخورداری از مشارکت مردمی می‌توان در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها گام برداشت.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، همه دستگاه‌ها باید از حداکثر توان خود استفاده کرده و هم‌افزایی در برگزاری این برنامه‌ها را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهند، افزود: یکی از تأکیدات ما به برگزارکنندگان برنامه‌های دهه کرامت این است که از انجام کارهای موازی به جد اجتناب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه تشکیل کمیته اجرایی و عملیاتی ستاد دهه کرامت یکی از ضروریات برنامه‌های این دهه به شمار می‌رود، اظهار کرد: معتقدیم در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت باید رویکرد برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که باعث ایجاد نشاط و شادی در مردم شود، به همین خاطر هر چقدر مشارکت مردم در برگزاری این برنامه‌ها بیشتر باشد، به همان میزان نشاط به همراه خواهد داشت.

آیت‌الله خاتمی همچنین به نقش ارزنده دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک، دستگاه‌های فرهنگی باید به واسطه بودجه‌ای که دریافت می‌کنند، در برگزاری این برنامه‌ها پیشگام بوده و نقش حمایتی خود را در این زمینه به خوبی ایفا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه می‌توان از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان در برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت استفاده کرد، افزود: یکی از رویکردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در برگزاری چنین برنامه‌هایی، مردمی کردن این برنامه‌ها است.

محسن اسلامی از فعال بودن ۴۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، قادر است برنامه‌ها و جشن‌های امسال دهه کرامت را در مساجد روستایی استان نیز برگزار کند.

کد خبر 6087634

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود