Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@15:22:09 GMT

خطر انفجار لوله های نفت و گاز اهواز

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۲۸۷

خطر انفجار لوله های نفت و گاز اهواز

 عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر لزوم انتقال خطوط نفت و گاز در اهواز، گفت: وزارت نفت و وزارت نیرو باید هر چه سریع‌تر نسبت به انتقال یا ایمن‌سازی خطوط نفت و گاز در شهر اهواز اقدام کنند.

رحیم کعب‌عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اهواز، شهر انرژی و پایتخت اقتصاد کشور است و با گسترش شهر، خطوط انتقال نفت و گاز در محدوده اهواز قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط برخی خطوط نفت و گاز در اهواز و احتمال خطر انفجار این خطوط افزود: باید وزارت نفت و وزارت نیرو هر چه سریعتر نسبت به انتقال یا ایمن‌سازی خطوط نفت و گاز در سطح شهر اهواز اقدام کنند.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر کریدور نفتی اهواز از سمت پارک شهروند و مناطق نفتی پادگان دغاغله به سمت مخازن نفتی جنوب شرق اهواز عبور می‌کند؛ عبور کریدور نفتی از شهر هزینه‌هایی بر شهر متحمل می‌کند و همچنین موجب برخی مشکلات از جمله ترافیک می‌شود.

کعب‌عمیر همچنین با اشاره به عبور خطوط برق از میان معابر شهر اهواز، تصریح کرد: برخی خطوط برق در وسط خیابان و معابر شهر اهواز قرار دارند که موجب شده‌اند نتوانیم در این مسیرها پل عابر پیاده احداث کنیم و به دلیل نبود پل عابر پیاده در برخی مسیرها کشته و مجروح داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر مقرر شده است که اگر می‌خواهیم در مکانی پل عابر پیاده احداث کنیم دکل تلسکوپی انتقال برق نصب شود اما اگر هزینه این دکل‌ها در اختیار شهرداری قرار بگیر می‌توانیم زیرگذر احداث کنیم زیرا بیشتر مورد استفاده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اهواز گاز نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه چین در واکنش به حمله ادعایی منتسب به اسرائیل در ایران اعلام کرد که پکن با هر رفتاری که باعث تشدید تنشها شود مخالف است.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه چین در واکنش حمله ادعایی اسرائیل علیه یک سایت در اصفهان گفته که با هر رفتاری که باعث تشدید تنشها شود مخالف هستیم.

وزارت خارجه چین در ادامه تاکید کرده که پکن به نقش سازنده خود در ایجاد آرامش در منطقه غرب آسیا ادامه خواهد داد.

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان ادعا کردند که اسرائیل پاسخ عملیات ایران را داده است.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) خبر داد ۳ ریزپرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچ یک از تاسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل به دنبال انتشار گزارش رسانه‌های غربی درباره صدای انفجار در اصفهان و اعلام رهگیری ۳ ریز پرنده، تنها با یک کلمه گفت: «مسخره است!»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • واکنش چین به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب