Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت بیمه نوین چک ۱۳ میلیارد ریالی خسارت دیه شهروند شیرازی که در حادثه رانندگی مصدوم شده بود را به خانواده وی تقدیم کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدتقی آرام‌فر؛ رئیس اداره خسارت بدنی بیمه‌های اتومبیل این شرکت ضمن عیادت از مصدوم حادثه رانندگی، چک خسارت تعدد دیه را که ۴۸۳/۵۶۰ درصد دیه کامل و برابر با ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۲۱.۹۶۴.۹۲۳ ریال بود را به پدر وی تحویل داد.

آرام‌فر با اشاره به اینکه تصادفات رانندگی موضوعی چند وجهی در جامعه است خاطرنشان کرد: متأسفانه تبعات و هزینه‌های انسانی و اقتصادی تصادفات جاده‌ای در کشور ما بسیار بالاست و قبول و ایفای بسیاری از این تعهدات خارج از عهده اشخاص حقیقی است که در این بین شرکت‌های بیمه بخش بزرگی از جبران مادی را به عنوان پشتیبان بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود: پرداخت این مبالغ به عنوان وظیفه ذاتی شرکت‌های بیمه در هنگام حوادث تلخ این چنینی می‌تواند پیامدهای منفی و آسیب‌های اجتماعی پس از آن را تا حدی کاهش داده و بیمه نوین نیز با تکیه بر همین اصول تلاش دارد در فرآیند بررسی و پرداخت خسارت در این حوزه سرعت، دقت و صحت را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه نوین پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این کاهش عوارض به صورت پلکانی در طول سال قابل پرداخت است، گفت: جهت رفاه حال شهروندان شیرازی ،عوارض و بهای خدمات نسبت به پرداخت نقدی تا ۳۲ درصد کاهش یافت که تا پایان سال این میزان به ۸ درصد می رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، افسانه خواست خدایی از تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز به شهروندان خوش حساب شیرازی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: با توجه اینکه کاهش عوارض شهرداری از چهار جنبه رقابت با بانک، تبدیل بازار مسکن شیراز به عنوان هدف سرمایه گذاران و سازندگان صنعت ساختمان و رقابت با سایر شهرها، فرهنگ اقتصادی و ثبات عمل، تقاضای مسکن شهر شیراز را تحریک می‌کند، پیشنهاد لایحه عوارض به صورت پلکانی در شورای اسلامی شهر شیراز ارائه و پس از بررسی به تصویب رسید.

وی افزود: کاهش عوارض در این سال‌ها نشان دهنده آن است که ثبات در رویه کاهش عوارض در طول ایام سال و پایبندی به آن در سال‌های یاد شده باعث گردیده که مؤدیان نسبت به پرداخت عوارض در همه ماه‌های دیگر سال نیز اقدام نمایند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز در پایان خاطر نشان کرد: مودیانی که مجموع پرداخت نقدی عوارض و بهای خدمات آنها مازاد بر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال می‌باشد، عوارض و بهای خدمات نسبت به میزان پرداخت نقدی به صورت پلکانی از ۳ تا ۹ درصد کاهش می‌یابد.

کد خبر 745216

دیگر خبرها

  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم