Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:08:22 GMT

ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۵۰۴

ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران شد

دبیر کل اتاق اصناف ایران گفت: ترکیب اعضای هیات رییسه اتاق اصناف ایران، مشخص و سعید ممبینی با اتفاق ارا، رییس اتاق اصناف ایران شد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران, علی عوض پور اظهار کرد: ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون نظارت بر اصناف و دعوت از منتخبان انتخابات اخیر اتاق اصناف ایران در محل دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی، تکلیف مسئولیت ها در هیات رییسه اتاق اصناف ایران معین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر این اساس سعید ممبینی، رییس اتاق اصناف ایران شد. در همین راستا، جلال الدین محمدشکریه به عنوان نائب رییس اول و مجتبی صفایی به عنوان نائب رییس دوم اتاق اصناف ایران انتخاب شدند.

همچنین حسین طاهر محمدی به عنوان دبیر اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد به عنوان خزانه‌دار، رسول جهانگیری عضو و ابراهیم درستی به عنوان عضو و نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران تعیین شدند.

گفتنی است، این ترکیب هیات رییسه برای مدت چهار سال انتخاب شده‌اند.

جلسه معاون دادستان کل با مسئولان اتاق اصناف درباره گرانی قیمت لبنیات

انتهای پیام/

R1342/P1012122/S77,7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتاق اصناف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق اصناف اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند صبح دوشنبه همزمان با آغاز طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور، در جلسه هماهنگی اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف ورامین با سرهنگ براتی رئیس پلیس اماکن جنوب شرق استان تهران در محل سالن جلسات اتاق اصناف برگزار شد، از آمادگی اصناف و بازاریان در جهت اجرای کامل طرح عفاف و حجاب خبر داد.

وی افزود: موضوع عفاف و حجاب همواره برای مردم ایران بالاخص مردم ورامین و جامعه مؤمن و انقلابی بازاری این شهرستان حائز اهمیت بوده است.

سرپرست اتاق اصناف ورامین در ادامه ضمنِ دعوتِ صنوف و کسبه به رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی گفت: با هرگونه اَعمالِ ناهنجار و ضدِ ارزش هایِ جامعه که توسطِ افرادی معدود و هنجارگریز صورت می‌گیرد برابر دستور العمل ابلاغی از سوی اتاق اصناف ایران و پلیس اماکن با جدیت برخورد خواهد شد.

کد خبر 6078716

دیگر خبرها

  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی برای مصاحبه و بیانیه در فوتبال بدون مصوبه هیات‌رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • ممنوعیت واردات گوشی‌های دکمه‌ای تکذیب شد
  • الزام اصناف ورامین به رعایت عفاف و حجاب در محل کسب
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • مشارکت مردم در اقتصاد مستلزم ثبات قوانین و خروج دولت از تصدی‌گری‌ها
  • سلاح ورزی: هیات رییسه اتاق اجازه دخالت دولت را ندهد
  • ابقای رییس هیات فوتبال گیلان برای چهارمین دوره متوالی
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • رییس هیات فوتبال گیلان ابقا شد