Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:25:41 GMT

نیروی انتظامی مردمی ترین نهاد در خدمت رسانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۵۶۶

نیروی انتظامی مردمی ترین نهاد در خدمت رسانی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیداسمعیل حسینی مازندرانی بعدازظهر دوشنبه در جمع فرماندهان ومدیران نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه معصیت از سلامت قطری و لطافت روحی انسان می کاهد و به تدریج آثارخشونت وکاهش رقت قلب در او ظاهرمی شود افزود:این مسئله سبب می شود تا ریشه کمالاتی نظیر دلسوزی، همدری، مهر و عطوفت در انسان از بین رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس اطلاعات وامنیت عمومی نیروی انتظامی استان مازندران دربخش دیگر از سخنان خود به مردمی بودن بزرگان دین درطول تاریخ اشاره کرد و افزود:مردمی بودن یکی از ویژگی های برجسته پیامبران واولیای الهی بوده است و هیچ گاه از مردم فاصله نمی گرفتند، بلکه همیشه خیرخواه و دلسوز مردم بودند و امروز نیروی انتظامی نیزیکی از مردمی ترین نهادی است که خالصانه، دلسوزانه وبی توقع درجهت خدمت به مردم قدم برمی دارد.

وی به فلسفه وجودی نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت:هر نظامی که درآن بی گناهان بترسند که مبادا مورد تعرض قرار گیرند وگناهکاران احساس آسایش کنند، آن نظام ،نظام منحرفی خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی گفت: در نظام اسلامی، متخلف وگناهکار در هرجایگاهی که قرار دارد باید احساس نگرانی کند که پنجه عدالت دیر یا زود گریبان او را خواهد گرفت.

کد خبر 4487747

منبع: مهر

کلیدواژه: سوادکوه نیروی انتظامی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خادم و قوت قلب مردم است

 موسی سنچولی  بیان کرد: دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، یادآور تدبیر حکیمانه بنیان‌گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است و با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح هویت خود را نشان دادند و از جمله تدابیر امام راحل (ره) این بود که بسیج میلیونی و مردمی و همچنین نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل داد.
 
 وی افزود: سپاه پاسداران نیروی بابرکتی است که در طول بیش از چهل سال گذشته خدمات بسیاری در عرصه‌های مختلف را به مردم ارائه داد که از خدمات اقتدار نظام جمهوری اسلامی در میدان عمل از جمله آنهاست و نقش بسیار اساسی در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به عهده دارد.

 فرمانده ناحیه زابل تأکید کرد: در کنار تمام نیروهای نظامی کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پررنگی در راستای حفظ اقتدار کشور داشته است، و این حضور تنها محدود به مباحث نظامی و امنیتی کشور نبود و حضور این ارگان مردمی و انقلابی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی در شرایط سخت و بحرانی مانند سیل و زلزله آن‌قدر پررنگ و کارگشا بود که وقتی این نیروها پا به میدان می‌گذاشتند قوت قلبی برای مردم سختی دیده می‌شد.
 
 وی ادامه داد: این نهاد در هشت سال دفاع مقدس خدمات و جان‌فشانی‌های زیادی داشت و بعد از آن نیز در عرصه امنیت و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های متعدد داشته است و در نیروهای سپاه پاسداران افرادی هستند که در جایگاه بالای معنوی، تقوا و حتی عرفان قرار دارند که نشان از برکت این نهاد بسیار معنوی و تأثیرگذار است.

 سنچولی افزود: هر انسان منصف و برخوردار از وجدان صادق تصدیق می‌کند که این نهاد مقدس امروز بااقتدار، آمادگی و توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی در کنار سایر نیروهای مسلح در زمره ارکان مهم حفاظت از انقلاب و نظام می‌درخشد و نه‌تنها موجب امنیت و آرامش ملت عظیم‌الشأن ایران و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور است؛ بلکه هراس و عصبانیت اردوگاه دشمنان رنگارنگ این سرزمین را سبب شده است.

 وی تصریح کرد: سپاه فقط یک نهاد نیست؛ بلکه یک مکتب انسان‌ساز است، رهبری فرمودند که حاج‌قاسم سلیمانی یک مکتب است و مکتب شهید سلیمانی برخاسته از سپاه است که خود تربیت‌کننده چنین افرادی است و امروز پس از گذشت چندین روز از عملیات «وعده صادق» می‌توانیم به اقتدار و اهمیت جمله امام خمینی (ره) پی ببریم که فرمودند واقعاً اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • ظرفیت‌های مردمی در اجرای طرح «نور» استفاده شود
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد