Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه نگی که نگفتی در فصل جدید مجددا با اجرای ژیلا صادقی و با محتوای آسیب شناسی اجتماعی و پرداختن به هنجارها و ناهنجاری های اجتماع از جمله مواد مخدر ، فضای مجازی ، رفتارهای اجتماعی ، ادبیات گفتاری و رفتاری در فضای مفرح روی آنتن شبکه دو می رود.

مجتبی احمدی سردبیر و تهیه کننده این برنامه افزود : از نیمه دی ماه، همان حوالی ساعت 21 شنبه تا سه شنبه مهمان خانه های مخاطبان شبکه دو خواهیم بود و قرار است با محتویات مختلفی به آسیب های  جامعه البته در فضای مفرح و با لحنی طنازانه بپردازیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در این برنامه با پرداختن به آسیب های مرتبط به استفاده از مواد مخدر در جامعه و خانواده و ارائه راهکار به این ناهنجاری های اجتماعی نگاهی جدی داشته باشیم . مدیریت زمان ، مزایا و معایب فضای مجازی ، فرهنگ شهر نشینی ، ادبیات محاوره ای ، مدهای رفتاری و گفتاری و ... موضوعات اصلی برنامه خواهند بود و البته تصمیم داریم نگاهی اجتماعی _ اقتصادی نیز به وضعیت مدیریت معاش زندگی مردم  داشته باشیم .

برنامه «نگی که نگفتی» فصل گذشته  در حدود 150 قسمت روی آنتن شبکه دو رفت.  

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه دو مجتبی احمدی نگی که نگفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم

روز گذشته عکسی از پوشش خبرساز ژیلا صادقی در فرودگاه منتشر شد که واکنش زیادی را در فضای مجازی در برداشت. حالا ژیلا صادقی با انتشار یک استوری جدید از داخل فرودگاه بی‌تفاوتی خود را نسبت به این حواشی نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد