Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد ، مديرعامل کارخانجات کابل هاي شهيد قندي يزد گفت:  اين کارخانه هم اکنون صدها نوع کابل  در زمينه هاي مخابراتي / برق /فيبر نوري و کابل هاي شبکه توليد مي کند .
قدری با اشاره به توليد 30 هزار کيلومتر کابل نوري ، 15 هزار mcm کابل مخابراتي ، 15 هزار کيلومتر کابل شبکه و 10 هزار کيلومتر کابل سلار در اين کارخانه از توليد کابل هاي نوري زير سطحي وکال هاي شبکه ديتا براي اولين بار در کشور در اين کارخانه خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: توليد اين محصولات سالانه افزون بر 10 ميليون دلار براي کشور صرفه جويي ارزي به دنبال داشته است .
مدير کارخانه کابل هاي مخابراتي شهيد قندي هم گفت: هم اکنون محصولات اين شرکت به کشورهاي همسايه و کشورهاي آسياي ميانه صادر ميشود .
اقتصادي گفت: امسال پيش بيني شده است محصولات سيم و کابل اين شرکت به ارزش دو ميليون دلار به اين کشورها صادر شود که با توسعه بازارهاي هدف در برخي کشورهاي منطقه و افريقايي اين ميزان صادرات تا سال اينده به ده ميليون دلار در سال افزايش خواهد يافت.
وی اشاره کرد :شرکت کابل هاي مخابراتي شهيد قندي يزد هم اکنون بخش مهمي از نياز کشور به انواع کابل هاي مخابراتي ، برق ، ديتا وفيبر نوري تامين مي کند .
 مدير کارخانه کابل هاي مخابراتي شهيد قندي گفت: در حال حاضر 400 نفر نيروي متخصص در اين واحد صنعتي مشغول بکار هستند که اين تعداد  با اجراي طرح توسعه ان تا دوسال آينده به بيش از 800 نفر افزايش خواهد يافت .
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد کابل مخابرات کابل های مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) مراحل تولید انبوه کلاه کاسکت موتور سیکلت در پاکستان (فیلم) مراحل تولید شلنگ در یک کارخانه کوچک پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی «خارکی یف»
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • حمله هوایی روسیه به برج مخابراتی دومین شهر بزرگ اوکراین
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • راه اندازی کاغذسازی زاگرس کمک به صنعت نشر کشور