Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزیزالله شهیدی فر مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۶۹۲ طرح در بخش توسعه اشتغال روستایی با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان، ۹ هزار و ۷۳۵ طرح در بخش محصولات کشاورزی با اعتبار ۱۸۶ میلیارد تومان و ۶۰ طرح نیز در بخش اشتغال فراگیر با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برخی طرح‌های امسال بودند که موفق به جذب تسهیلات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات، بستر اشتغال مستقیم برای دو هزار و ۶۱۸ نفر فراهم شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۱۲ هزار و ۴۸۰ طرح کشاورزی پرداخت شده است.

شهیدی فر افزود: تاکنون از ۱۳ هزار و ۴۹۳ طرح کشاورزی معرفی به بانک‌های عامل استان، ۱۲ هزار و ۴۸۰ طرح موفق به دریافت ۵۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات شده اند.

وی ادامه داد: ۴۹۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پارسال به طرح‌های کشاورزی پرداخت شده بود.

وی با اشاره به افزایش ۴۶ درصدی جذب تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی افزود: امسال ۵۰ طرح در این بخش موفق به دریافت ۲۴ میلیارد ریال تسهیلات شدند.

شهیدی فر افزود: پارسال ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۰ طرح مشاغل خانگی پرداخت شد.
انتهای پیام/آ

اشتغال روستایی در مازندران توسعه یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۱ میلیارد ریال اعتبار طرح جایگزینی پاجوش نخیلات در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آبادان، مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: ۱۱ میلیارد و ۲ میلیون و ۷۱۲ هزار ریال به کشاورزان متقاضی طرح جایگزینی پاجوش نخیلات در این شهرستان پرداخت شد.
کشت پاییزه پاجوش نخیلات در قالب توسعه و جایگزینی در مرحله اول به وسعت ۲۷.۴۶ هکتار در مناطق زیر پوشش مرکز جهاد کشاورزی ابوشانک انجام شده است.
حسن دشتی‌نژاد افزود: این اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای کشت چهار هزار و۲۹۲ اصله پاجوش نخل خرما به ۳۴ کشاورز متقاضی شرکت در این طرح، پس از راستی آزمایی و بررسی شرایط استاندارد کشت توسط کارشناسان پرداخت شده است.
بیشتر نخلستان‌های منطقه دارای سن بالا هستند و جایگزینی پاجوش خرما با نخل‌های قدیمی باعث جوانی نخلستان‌های منطقه و افزایش میزان تولید خرما در سطح می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۱ میلیارد ریال اعتبار طرح جایگزینی پاجوش نخیلات در آبادان
  • پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات در گناباد
  • ۲۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی دردشتستان پرداخت شد
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • امسال ۲۰ هزار و ۱۹ فرصت شغلی ایجاد شد
  • آموزش و توانمندسازی زنان روستایی جهت ایجاد و توسعه اشتغال اولویت دارد
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • ایجاد اشتغال برای حدود ۵ هزار مددجو در استان همدان 
  • خراسان جنوبی در رتبه نهم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸