Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@14:32:18 GMT

راه‌اندازی آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۷۸۸۱

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه‌اندازی و کلاس‌های آموزشی ویژه زائران فرهیخته دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آموزش مجازی به زائران عتبات دانشگاهیان با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی سفر در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: برای برگزاری همایش‌های استانی پیش از سفر و جلسات، سرفصل‌های آموزشی، بسته‌های فرهنگی، عکس وکلیپ تهیه شده و در اختیار شورا‌های هماهنگی ستاد در سراسر کشور قرار گرفته است. یک جلسه آموزشی پیش از سفر برای زائران عتبات دانشگاهیان برگزار خواهد شد و این جلسات تا پایان این دوره ادامه دارد.   حجت‌الاسلام و المسلمین فقیهی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، همایش‌های استانی با حضور مسئولین ستاد و کلیه زائرین اصلی و ذخیره در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.   رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: از آنجایی که زائرین دانشگاهی خواهان اطلاعاتی بیشتر در خصوص عتبات و آمادگی برای این سفر هستند،‌ سامانه آموزش مجازی شامل سه درس" آثار و اسرار نماز، احکام کاربردی و حیات پاکان" راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آن و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.   حجت‌الاسلام و المسلمین فقیهی گفت: آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان پس از ثبت نام نهایی زائرین اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شده است و در این بین زائرانی که با موفقیت دوره‌های آموزش مجازی را تا ۲۰ اسفند ماه بگذرانند از کمک هزینه‌های زیارتی بهره‌مند خواهند شد.   وی افزود: زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند، پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به سامانه ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند