Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی با برخورد‌های صرفاً قضایی ممکن نیست، بر ضرورت ورود به موقع دادستان‌ها به موضوع گرانی‌ها تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک و تهنیت میلاد مسعود امام یازدهم شیعیان حضرت امام حسن عسکری (ع)، عالی‌ترین طریق اقتراب به ساحت حق تعالی را توسل به ائمه معصومین (ع) دانست و اظهار کرد: توسل به اهل بیت (ع) خصوصا امام حی امام عصر (عج)، بهترین طریق قرب به ساحت حق تعالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم آن طلعت رشیده و غرّه حمیده، هر چه زودتر رخ بنماید و ذکر مدام ما این باشد که «اللهم هب لنا رأفته و رحمته و دعائه و خیره». از خداوند متعال می‌خواهیم که توسلات ما را بپذیرد و دعای خیر حضرت حجت (عج) در حق ما را مستجاب کند.

نمی‌توان فقط در مقام گفتار و مدح، مدعی محبت اهل بیت (ع) بود

رئیس قوه قضاییه با اشاره به حدیثی که از حضرت امام حسن عسکری (ع) نقل شده است که می‌فرمایند «شیعیان ما از آثار ما پیروی می‌کنند و جمیع اوامر و نواهی ما را مورد اطاعت قرار می‌دهند»، بر ضرورت حب حقیقی اهل بیت (ع) که همانا پیروی حقیقی از آن بزرگواران در مقام عمل است، تأکید کرد و افزود: نمی‌توان فقط در مقام گفتار، مدعی محبت و پیروی اهل بیت (ع) بود؛ گرچه ابراز ارادت لسانی هم درجه‌ای از حب اهل بیت (ع) است، اما حب حقیقی آن است که در معارف اهل بیت (ع) تامل و به آن‌ها عمل کنیم و همان طور که فرموده اند اوامر و نواهی ایشان را اطاعت کنیم. ظاهراً در این صورت است که می‌توان پذیرفت مُحبّ اهل بیت (ع) گرفتار عذاب الهی نخواهد شد و البته محبت اهل بیت درجاتی دارد و استبعاد از آتش دوزخ الهی هم درجاتی. امیدواریم خداوند توفیق تبعیّت محض از اوامر و نواهی ائمه معصومین (ع) را به همه عطا کند و وجودمان سرشار از لذت اقتراب به ساحت حق تعالی از ناحیه اهل بیت (ع) شود.

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه با گرامیداشت ۲۷ آذر روز «وحدت حوزه و دانشگاه» و بزرگداشت یاد و خاطره دانشمند گرانقدر، شهید آیت الله مفتح، افزود: شهدا هم در زمان حیات خود منشأ آثار و برکات فراوانی بوده‌اند و هم نور شهادتشان در زمان ممات همواره دستگیر جامعه بوده است. بزرگانی همچون شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید مفتح، علاوه بر آن که سند افتخار ملت بصیر و بیدار ایران اسلامی هستند و مجاهدت هایشان در حافظه تاریخی جامعه ماندگار است، شهادتشان نیز سند جنایت و رسوایی غرب فریبکار است که مدام داعیه دار مقابله با تروریسم بوده، اما در طول دهه‌های گذشته اثبات کرده که از حامیان اصلی تروریسم و خشونت در جهان به شمار می‌رود.

ملت ایران ۴۰ سال است زیر تیغ تروریسم مورد حمایت غرب قرار دارد

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه «ملت ما امروز در حالی تروریست خوانده می‌شود که ۴۰ سال است زیر تیغ تروریسم مورد حمایت غرب قرار دارد»، خطاب به حامیان تروریست‌ها خاطرنشان کرد: امروز اذناب همان‌ها که بزرگان انقلاب ما را درست در زمانی که جامعه ما به آنان نیاز داشت به شهادت رساندند، در دامان شما آرمیده اند و امثال منافقین که صراحتا این قبیل جنایات را برعهده گرفته اند، امروز مورد حمایت برخی افراد در هیات حاکمه کشور‌های شما هستند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه شهید مطهری، شهید مفتح و شهید بهشتی در دوران طاغوت، مجاهدت‌های فراوانی برای تبیین معرفت دینی در مقابل تفکر غربی داشته اند، تصریح کرد: تروریست‌ها با حمایت کشور‌های غربی، جامعه ما را که تشنه معارف ناب دینی بود، از گنجینه‌هایی مانند این شهدا محروم کردند و امروز هم در این پارادوکس حل ناشدنی دست و پا می‌زنند که از طرفی داد مقابله با تروریسم سر می‌دهند و از سوی دیگر، تروریست‌ها را در دامن خود جای می‌دهند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به پرورش و تجهیز گروه‌های تروریستی نظیر داعش از سوی آمریکا، تشکیل ائتلاف برای مقابله با آن‌ها را «مضحکه» خواند و در پایان این بخش از سخنان خود ابراز امیدواری کرد که خداوند، انوار وجود شهدای گرانقدر را بر نسل جوان امرز بتاباند و مسیر نورانی آن بزرگواران را موجب توفیق هر چه بیشتر جامعه ما قرار دهد.

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با اخلالگران اقتصادی تصریح کرد: بحمدالله برخورد‌ها و رسیدگی‌های قضایی با قاطعیت ادامه دارد. خوشبختانه همه شاهد هستند که قوه قضاییه در این مسیر، هیچ توجهی به فضاسازی‌ها ندارد و کار خود را در چارچوب قانون و شرع دنبال می‌کند. استجازه‌ای هم که از محضر مقام معظم رهبری برای تسریع در رسیدگی‌ها انجام شد، بسیار موثر بوده، اما آنچه نباید فراموش کنیم این است که مشکلات اقتصادی کشور با برخورد‌های صرفا قضایی حل نمی‌شود، بلکه نیازمند تدبیر دولتمردان هستیم.

قیمت ارز پایین آمده، اما برخی همچنان گرانفروشی می‌کنند

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه «ما در چارچوب وظایف خود به رسیدگی‌ها ادامه خواهیم داد و دست کسانی را که در امور اقتصادی کشور اخلال ایجاد کنند، قطع خواهیم کرد»، در عین حال یادآور شد: ماهیت اداره کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم، یک ماهیت کاملا اجرایی است که دولت با همکاری و حمایت قوای دیگر باید این امر را به پیش ببرد. بحمدالله تلاش‌های بسیار خوبی شده و مسئله ارز به تدریج در یک مسیر تعادلی قرار گرفته، اما همچنان مشکل گرانی ارزاق و وسایل مورد نیاز مردم پابرجاست و این جای تأسف دارد.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر دستگاه‌های نظارتی و اتخاذ تدابیر مناسب از سوی دولت برای کنترل قیمت‌ها اظهار کرد: زمانی برخی بی تدبیری‌ها موجب افزایش بی‌رویه نرخ ارز شد. در حال حاضر نیز نباید اجازه داد که پاره‌ای بی تدبیری‌ها موجب وارد آمدن فشار بر مردم شود. برخی به بهانه اینکه قیمت ارز بالا رفت، قیمت کالا‌های خود را افزایش دادند و امروز هم که نرخ ارز سیر نزولی دارد، باز هم به بهانه آن که اجناس را به قیمت بالا خریداری کرده‌اند، همچنان گرانفروشی می‌کنند.

برای کنترل قیمت‌ها باید فکر عاجل کرد

رئیس قوه قضاییه چنین رفتاری را «غیر قابل قبول» دانست و با ذکر برخی افزایش قیمت‌های خودسرانه مانند گرانی‌ها در صنعت لبنیات و غیره خاطرنشان کرد: قدرت خرید قشر کارمند و کارگر که حقوق ثابتی دارد، محدود است و بر این اساس برای کنترل قیمت‌ها باید فکر عاجلی کرد، البته در جلسه هماهنگی سران قوا مطالبی طرح می‌شود و دولت نیز تلاش‌های خوبی برای حل این مشکلات داشته، اما دستگاه‌های اجرایی و دولت موظفند طرح بیاورند و تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر وضعیت معیشت مردم سامان معقول و منطقی پیدا کند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی برای نظارت بر قیمت‌ها، به دادستان‌ها نیز دستور داد که در چارچوب قانون و با همکاری مراجع ذی صلاح به موضوع گرانی‌ها ورود کنند.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مقوله کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی، این امر را مورد تأکید و توجه مجموعه دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: در خصوص دیه و مهریه و به طور کلی محکومیت‌­های مالی، قبل از اینکه قانون خاص داشته باشیم، از آنجا که ابهامات و اجمال‌هایی در قانون سابق وجود داشت با بحث فقهی که در محضر مقام معظم رهبری انجام گرفت و مباحثی که در جلسات مسئولان عالی قضایی انجام پذیرفت به نتایجی رسیدیم که آن را تبدیل به بخشنامه کردیم و بعد‌ها هم تبدیل به قانون شد. مهمترین موضوع این بود که ما گفتیم صرف ادعای عدم اعسار از ناحیه خواهان نباید موجب زندانی شدن مدعی علیه یا خوانده شود و تنها در موردی که تمکن فرد بدهکار ثابت و احراز شد که ممتنع از پرداخت است، تا زمان تادیه بدهی خود اعم از مهریه، دیه و غیره باید به زندان برود.

گاهی زندان به جای تأدیب و اصلاح، اثر عکس دارد

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: جمعیت کیفری و تعداد زندانیان در کشور، منحصر به این موارد نیست و ما در دستورالعملی هم که در زمینه کاهش جمعیت کیفری صادر کردیم، موارد متعدد دیگری را مورد پیش بینی قرار دادیم. مقام معظم رهبری نیز در موارد متعدد این امر را متذکر شدند که باید مسئله حبس زدایی را جدی گرفت، چون آسیب‌های زندان واقعاً زیاد است و گاهی زندان به جای آنکه موجب تأدیب و اصلاح شود، برعکس عمل می‌کند.

رئیس قوه قضاییه در عین حال خاطرنشان کرد: در این میان، از یک مسئله بسیار ظریف نباید غفلت کرد و آن اینکه باید مراقب باشیم حبس زدایی توأم با دقت نظر کافی باشد تا خدای ناکرده امنیت مردم از این ناحیه به خطر نیفتد. نمی‌توانیم بگوییم در زندان‌ها را باز کنیم تا همه خارج شوند. در این صورت با افزایش جرایم، امنیت مردم سلب می‌شود که این مسأله به هیچ عنوان از سوی مردم پذیرفته نیست.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید مجدد بر توجه مسئولان قضایی و قضات به مقوله حبس زدایی در چارچوب تأسیسات قانونی، تصریح کرد: گاه مطالبی در این زمینه بیان می‌شود که به نظر می‌رسد ناشی از عدم توجه به آمار‌ها و تلاش‌هایی است که در این عرصه صورت گرفته است، منتها رویکرد ما این است که مسئله حبس زدایی باید به طور قطع توأم با رعایت حال مردم و امنیت کشور باشد. ما نمی‌توانیم مدام دم از رأفت و ملاطفت و توجه به خانواده زندانیان بزنیم و امنیت مردم را فراموش کنیم؛ لذا معتقدیم در زمینه کاهش جمعیت کیفری باید همه جوانب را در نظر گرفت تا جامعه دچار مشکل نشود.

براساس این گزارش، ادامه بحث و بررسی پیرامون «دستور العمل نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه» در دستور کار امروز مسئولان عالی قضایی قرار داشت و مواد دیگری از آن به تصویب رئیس قوه قضاییه رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!

جریان غربگرای داخلی با پیش کشیدن موضوع تامین بازدارندگی با عملیات وعده صادق می‌کوشند تا در وهله اول تاکید کنند باید در این بازدارندگی تردید داشت!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه های امروز سه شنبه، چهارم اردیبهشت ماه در حالی چاپ و منتشر شد که چشم‌انداز ۱۰میلیارد دلاری رابطه ایران و پاکستان در سفر رئیسی به اسلام آباد، واگذاری سرخابی‌ها پس از دو دهه و حواشی و انتقادهای آزاد شدن خرید جت شخصی، از مواردی است که در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

سیاست همسایگی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم در دستور کار قرار داده است. ارتقای روابط اقتصادی با ۱۵ کشور همسایه و استفاده از ظرفیت‌های مشترک طرفین برای توسعه متوازن منطقه‌ای در یکی دو سال اخیر مورد توجه مسئولان دولت بوده و بر این اساس اقدامات زیرساختی مهمی نیز در حوزه‌هایی از جمله حمل و نقل و تجارت شکل گرفته است.

سفر رئیس‌جمهور به پاکستان مورد توجه رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفته است، روزنامه شرق این سفر را عامل تداوم امنیت در منطقه خوانده و نوشته است:

سال جدید شمسی با سفر ابراهیم رئیسی، به همسایه شرقی کشور، پاکستان، آغاز شد. بامداد دیروز دوشنبه رئیس‌جمهور، تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد. رئیسی پیش از عزیمت به پاکستان توسعه روابط در حوزه‌های مرزی، امنیتی، اقتصادی و تجاری را از اهداف سفر به پاکستان برشمرد. رئیس‌جمهور همچنین اظهار کرد که گفت‌وگوهای دو کشور در حوزه‌های مسائل مرزی، امنیتی، اقتصادی، تجاری و به‌خصوص حوزه انرژی و نفت و گاز خواهد بود. رئیسی در ادامه اضافه کرد که سطح روابط اقتصادی دو کشور به اندازه سطح روابط سیاسی دو کشور نیست و در این سفر برنامه این است که ارتقای تعاملات اقتصادی به سطح ۱۰ میلیارد دلاری را مدنظر قرار دهیم و این هدف حتما قابل دستیابی است. پس از این سخنان، رئیسی عازم پاکستان شد.

روزنامه آرمان ملی اما سفر رئیسی را از زاویه تحکیم سیاست‌های همسایگی مورد ارزیابی قرار داده و می‌نویسد:

رئیسی و دولتمردانش نشان داده‌اند که به این سیاست پایبند هستند و نگاه ویژه‌ای به کشورهای همسایه مخصوصا کشورهایی که ایران مرز مشترک و طولانی با آنها دارند دوخته‌اند. در همین راستا پاکستان یکی از همسایگانی است که ایران همواره نگاه حسن همجواری و همکاری به این کشور داشته است. ایران و پاکستان از زمان استقلال پاکستان تاکنون که بیش از ۷۵ سال از آن می‌گذرد و به رغم وجود هزار کیلومتر مرز مشترک میان دو کشور، هیچگاه مشکل مرزی و ارضی با یکدیگر نداشته‌اند، این در حالی است که بین پاکستان و افغانستان و همچنین بین پاکستان و هند اختلافات مرزی و ارضی وجود دارد. اقتصاد ایران و پاکستان در حوزه تجارت خارجی مکمل یکدیگرند بنابراین پاکستان می‌تواند نقش مهم و اساسی در پیاده‌سازی نقشه ارزی و تجاری کشور داشته باشد.

روزنامه هم‌میهن اما به واسطه این سفر از نقش عبدالحمید امام جمعه مسجد مکی در ایجاد امنیت در منطقه سخن گفته و نوشته است:

امنیت میان ایران و پاکستان است؛ به‌خصوص که اخیراً جیش‌العدل پیوندهایی با داعش هم خورده است. دولت ایران یک اشتباه مهمی را مرتکب می‌شود؛ آنکه نخبگان میهن‌گرای بلوچ و روحانیت میانه‌رو در منطقه را تحت فشار قرار می‌دهد. مولوی عبدالحمید فردی است که می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند ما می‌بینیم که برخی می‌گویند باید مسجد مکی بسته شود یا اخیراً یک کارشناس سرشناس به‌تازگی گفته بود که مسجد مکی، مسجد ضرار است. تضعیف نیروهای تحصیل‌کرده میهن‌گرا و روحانیت میانه‌رو در نهایت به نفع گروهک‌ها تمام می‌شود. هنوز این مسئله برای مردم منطقه حل نشده است که چرا عوامل آن جمعه معروف در مهرماه ۱۴۰۱ بازداشت و معرفی نمی‌شوند!

این ادعا درحایل مطرح شده است که پرونده هشت مهر زاهدان به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود. جمهوری اسلامی از قربانیان دلجویی کرده، کشته شده‌ها و زخمی‌ها را شهید و جانباز محسوب کرده، دیه و خسارت خیلی از خانواده‌ها پرداخت شده است، متهمین را به دادگاه کشانده و به زودی نیز احکام عادلانه صادر خواهد شد. مجموع این موضوعات برای گروه‌های تروریستی که به دنبال ادامه سواستفاده از هشت مهر بودند و هستند خبر بدی محسوب می‌شود و بهانه‌های واهی آنها را برای ادامه عملیات‌های تروریستی دچار خلل می‌کند.

از سویی گروهک جیش الظلم در ماه‌های گذشته به بهانه حوادث هشت مهر زاهدان عمدتا به مقرهای نیروهای انتظامی حمله می‌کرد ولی پس از توییت اخیر مولوی عبدالحمید که علاوه بر نیروی انتظامی مطالبه برخورد با نیروهای سپاه را هم کرد و مدعی شد که آنها نیز در حوادث هشت مهر زاهدان نقش دارند؛ شاهد حمله به برخی مقرهای سپاه نیز بودیم، موضوعی که نشان می‌دهد اظهارات و مواضع مولوی عبدالحمید، در انتخاب مقاصد عملیاتی نیروهای تکفیری، به شدت تعیین کننده است!

تحریف بازدارنگی به روایت اصلاح‌طلبان!

روند کنش و عملیات رسانه ای برخی از چهره های رادیکال داخلی نشان می‌دهد که آنان به شیوه های مختلف می‌کوشند تا اقتدار آفریده شده طی عملیات وعده صادق را در حاشیه قرار داده و در بهترین حالت از قِبل آن بتوانند اهداف سیاسی خود را طی یک بازنمایی دنبال کنند.

روزنامه اعتماد در یادداشتی نوشته است:

روز گذشته در مسیر یک بزرگراه تهران، توجهم به بیلبوردهای مربوط به پاسخ ضروری ایران به رژیم اسراییل جلب شد. پرتکرارترین بیلبورد در کنار برخی تبلیغات مثبت، حاوی این متن بود: «فارین افیرز: واقعیت این است که ایران بیش از هر زمان دیگری بر خاورمیانه مسلط‌تر شده است.» قبل از توضیح درباره این عبارت لازم است اشاره کنم منطقه خاورمیانه رئالیستی‌ترین نظم را در جهان دارد. اگرچه از منظر رئالیست‌ها شرط «امنیت» برخورداری از «قدرت» ِ سخت است، اما میان آنها درخصوص «میزان برخورداری» از قدرت اختلاف‌ وجود دارد. «واقع‌گرایان تدافعی» معتقدند کسب قدرت باید تا حد «تامین امنیت» باشد و بعد از آن دیگر ضرورتی ندارد. در مقابل «واقع‌گرایان تهاجمی» تاکید می‌کنند که باید به میزانی قدرت را کسب کرد که به «تسلط» منجر شود!

بررسی‌ها در این زمینه نشان می دهد جریان غربگرای داخلی با پیش کشیدن موضوع تامین بازدارندگی با عملیات وعده صادق می کوشند تا در وهله اول تاکید کنند باید در این بازدارندگی تردید داشت چرا که این مساله موجب حساسیت همسایگان و کشورهای منطقه شده و آنان به سوی افزایش بازدارندگی خود در برابر ایران بروند! غربگرایان داخلی با این ادعاهای مضحک و با چشم بستن به منطق دفاعی ایران مبتنی بر بازدارندگی و نه تهدید ایران به هر نحو ممکن تلاش می کنند نقش دستگاه عملیات روانی رژیم منحوس را داخل ایفاء کنند.

این جریان اما در گام دیگر با تاکید بر اینکه باید بازدارندگی پایدار باشد تصریح می کنند تا زمانی که شرایط اقتصادی و معیشتی مردم تامین نشود بازدارندگی نیز کامل نمی شود، در این میان اما نکته مورد اشاره این غربگرایان این است که تصریح می کنند برای بهتر شدن شرایط اقتصادی نیز باید به سمت تغییر سیاست خارجی به ویژه سیاست های منطقه ای، مذاکره مستقیم با آمریکا و کاهش تنش منطقه ای پیش رفت!.

این تلاش های اما در شرایطی دنبال می شود که این سوال را بیش از پیش ضروری می سازد که هدف غربگرایان داخلی برای تقلیل و تخفیف دادن عملیات وعده صادق چیست؟ این جریان چرا تجربه های گذشته را مدنظر داشته و باور نمی کند که دشمنی امریکا با مذاکره برطرف نمی‌شود. امریکا دنبال منافع خودش در ایران است. از دیگر سو در شرایطی که عملیات وعده صادق علاوه بر نشان دادن قدرت سخت جمهوری اسلامی و اراده ملت ایران و قدرت نرمی را نیز میان جبهه مقاومت و تمامی مخالفان جبهه استکباری خلق کرده سخن گفتن از ترس برخی کشورهای منطقه از ایران امتداد دادن عملیات روانی صهیونیست بوده و تکرار آن شائبه دار می باشد.

از جانب دیگر تکمیل بازدارندگی یک کشور با افزایش قدرت اقتصادی که امر عقلایی می باشد در شرایطی منوط به تغییر سیاست ها و مذاکره با آمریکا می شود که همچنان شاهد عدم توجه به ساخت اقتصاد کشور و تلاش برای بازگشت گفتمان بستن با کدخدا می باشیم که دهه ۹۰ موجب پسرفت را برای اقتصاد ایران رقم زد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود