Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري اهواز با بيان اينکه اتحاديه تاکسيراني هاي کشور پيگير توزيع تاير با نرخ دولتي بين تاکسيران ها است گفت: هنوز سهميه کلانشهر اهواز مشخص نشده اما سازمان تاکسيراني شهرداري اهواز مشخصات چهار هزار تاکسي را ارسال کرده است.

محمد رستم منش روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تاير با نرخ دولتي در برخي کلانشهرها توزيع شده و ما نيز پيگير اختصاص آن به اهواز هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درخصوص نرخ تاير گفت: قرار است بخشي از تايرها از کارخانجات مختلف داخلي خريداري و مقداري ديگر به داخل کشور وارد شود از اين رو هنوز قيمت دقيقي اعلام نشده اما با نرخ آزاد تفاوت بسياري دارد و از اين رو به تاکسيرانان کمک مي شود.
رستم منش با بيان اينکه اين تايرها پس از تخصيص از طريق تعاوني ها در اختيار تاکسيرانان قرار داده مي شود افزود: همچنين اتحاديه تاکسيراني به دنبال اختصاص سهميه اقلام پرمصرف تاکسي ها و روغن موتور نيز هست.
وي در ادامه درخصوص افزايش نرخ کرايه تاکسي توسط برخي رانندگان بيان کرد: افزايش نرخ کرايه تاکسي داراي يک پروسه طولاني مدت است و نيازمند تاييد هيات مديره و شوراي سازمان تاکسيراني، کميسيون مربوطه و صحن علني شوراي اسلامي شهر و فرمانداري اهواز است.
مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري اهواز ادامه داد: براي افزايش نرخ کرايه تاکسي در هرسال قيمت وسايل مورد نياز تاکسي ها از اتحاديه هاي مختلف استعلام مي شود و طبق معمول سالي 10 درصد به نرخ کرايه ها افزوده مي شود.
رستم منش يادآور شد: نرخ کرايه سال 97 در مرداد افزوده شده و پس از آن هر افزايش قيمتي تخلف محسوب مي شود؛ شهروندان هرگونه افزايش نرخ خارج از مصوب را از طريق سامانه 30008778 اطلاع دهند.
در مجموعه وزارت کشور اصلي مبني بر کاهش هزينه‌هاي سفر به جاي افزايش قيمت کرايه‌ها وجود دارد که هم اکنون به دليل نوسانات قيمت در بازار تاير قرار است به رانندگان تاکسي در کلانشهرها تاير دولتي اختصاص يابد؛ در مرحله اول 30 هزار حلقه لاستيک بين رانندگان تاکسي در 10 شهر توزيع مي شود.
در شهر اهواز از 2 هزار و 650 تاکسي زرد موجود ، يکهزار و 143دستگاه بايد اسقاط شوند،بخشي از نياز شهر اهواز به تاکسي نيز از طريق ساماندهي خودروهاي شخصي رفع شده است.
شهر اهواز هفت هزار و 500 تاکسي کمبود دارد.
9887/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام آغاز فرآیند نام‌نویسی دارندگان تاکسی فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی برقی گفت: ثبت نام این طرح از امروز ، پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

شادی مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تعویض تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های برقی، گفت: با توجه به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، همه مالکان تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی‌های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند.

وی افزود: در مرحله نخست 1000 دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای 1000 دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.

به گفته مالکی، در این طرح تسهیلات 3 میلیارد ریالی از سوی شهرداری تهران و همچنین تسهیلات 6 میلیارد ریالی با کارمزد پایین از سوی خودروساز به رانندگان متقاضی اعطا می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: شرایط واگذاری خودروهای برقی سایر خودروسازان هم در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی طی 2 هفته آینده

به گزارش تسنیم، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی taxi.tehran.ir و یا مراجعه حضوری به واحد ثبت نام خودروهای برقی در سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی خیابان آزادی ، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی ، نبش خیابان بهزاد ضمن آگاهی از شرایط تسهیلات اعطایی، اطلاعات فنی تاکسی های برقی و سازو کار اجرایی نوسازی، نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)