Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آی ۲۴، شهرک نشینان اسرائیلی که از حملات اخیر گروه های فلسطینی عصبانی بودند با تجمع در برابر کنیست خواستار شدت عمل ارتش اسرائیل در برابر فلسطینیان شدند.

بر اساس این گزارش، در تجمع برگزار شده دست کم شش وزیر رژیم صهیونیستی از جمله «نفتالی بنت» وزیر آموزش کابینه بنیامین نتانیاهو که از چهره های فوق افراطی این رژیم است نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارزین فلسطینی در روزهای اخیر در واکنش به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، در عملیات هایی اقدام به تلافی کردن جنایات صهیونیست ها کرده اند که همین امر موجب خشم آنها شده است.

کد خبر 4487770 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شهرک نشینان فلسطین کنست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند

به گزارش قدس آنلاین، شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند