Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان: به نبود دانشگاه تخصصی دریایی در استان انتقاد کرد و گفت: خیلی از رشته‌های تخصصی دریایی را در کشور نداریم و اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم لازم است در این حوزه نیز به تربیت نیروی انسانی متخصص بپردازیم. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احسان کامرانی ظهر امروز در جمع نخبگان بسیجی استان اظهار داشت:  اندیشکده‌ها یک الگویی است که از قبل وجود داشت و ما آن را بومی‌سازی کردیم، هم اکنون 3 اندیشکده در استان و در سه سطح محلی، ملی و بین المللی در حال فعالیت هستنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج اساتید استان هرمزگان در ادامه افزود: در دنیا حدود 75000 اندیشکده وجود دارد و با توجه به اهمیت منطقه، از جاهای دیگر آمده‌اند در دبی نیز اندیشکده راه‌اندازی کردند، اما در کشور  حدود 50 اندیشکده وجود دارد که در استان هرمزگان سه اندیشکده فعال است.

وی گفت: این سه اندیشکده در قالب کارگروه‌های مختلف از جمله، آسیب‌های اجتماعی، شبکه‌های مجازی، اعتیاد و وابستگی دارویی، سرقت و دزدی، خودکشی، بزهکاری، اقتصادی، کشاورزی و آینده‌پژوهی فعالیت می‌کنند.

حل مشکلات جامعه با نگاه علمی در برنامه بسیج اساتید کرمان است5 کانون بسیج اساتید در استان گلستان راه‌اندازی می‌شوداندیشکده کارآفرینی توسط بسیج اساتید خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
کامرانی با اشاره به همجواری استان با دریا تصریح کرد: یکی از پزوهشکده‌ها با محوریت اقتصاد دریایی فعالیت می‌کند و افزود: ما فقط از 15 درصد ظرفیت دریا استفاده می کنیم و از85 درصد دیگر مغفول مانده‌ایم و متاسفانه نتوانستیم این ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی  به نبود دانشگاه تخصصی دریایی در استان انتقاد کرد و گفت:  ما خیلی از رشته‌های تخصصی دریایی در کشور را هم نداریم و اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم لازم است در این حوزه نیز به تربیت نیروی انسانی متخصص بپردازیم.

کامرانی در پایان بیان کرد: بتوانیم کاری کنیم که برای مردم مفید باشیم.

انتهای پیام/ح

R1357/P1357/S6,58/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود