Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:05:20 GMT

جست‌وجوی مخدر گُل در گلخانه‌های البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۲۰۶

جست‌وجوی مخدر گُل در گلخانه‌های البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با هشدار به خانواده‌ها و جوانان در خصوص ماده مخدر «گل» گفت: این ماده مخدر دارای خطرات جدی بوده که برخی جوانان ناآگاه به مصرف آن گرایش پیدا کرده اند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی عسگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ماده مخدر روان گردان اثرات جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان در پی دارد، به همین دلیل طی هفته گذشته با هماهنگی اداره کل جهادکشاورزی استان البرز تمام گلخانه‌های استان البرز بازدید شد و آثاری از کاشت این ماده مخدر یافت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ابتدای سال تاکنون ۸۶۶۶ کیلوگرم انواع مخدر در استان کشف و ضبط شده است. این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

عسگری اضافه کرد: از مجموع مواد مخدرکشف شده ۵۱۵۴ کیلو گرم تریاک، ۱۸۰۰ کیلو گرم مرفین، ۶۶۵ کیلوگرم حشیش، ۱۶۳کیلوگرم گراس، ۶۷کیلوگرم هرویین، ۳۰ کیلوگرم شیشه و مابقی سایر مواد مخدر بوده است. با کشف این مواد مخدر ۵۶۹ قاچاقچی، ۸۷۵۰  نفر نگهدارنده، ۲۲۱۰ نفر توزیع کننده و ۱۴هزار نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند. همچنین در این مدت نیز ۳۴ باند قاچاق موادمخدر متلاشی و ۲۱۵ خودرو توقیف و سه قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان البرز، ۱۶۱ مورد مربوط به کنترل محورهای مواصلاتی استان، پاکسازی نقاط آلوده ۲۹۷ مورد و طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۳۲ در محلات انجام شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه البرز مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک در مرز سراوان

  سردار رضا شجاعی  گفت: مرزبانان هنگ مرزی سروان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

 وی افزود: در پی کسب این خبر چند تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار شجاعی اظهار کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، مواد مخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند خودروی آنها را توقیف کنند.

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان جان بر کف در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دو قبضه سلاح، مقدار  ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل؛  ۲۹۸ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

 وی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با اقدامات صحیح و به موقع مجموعه مرزبانی و همکاری دستگاه‌های متولی شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمان‌سوز در سطح کشور خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محمدیه به شهر بدون دخانیات تبدیل می‌شود
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی
  • کشف ۱۱ کیلوگرم شیشه در بندرلنگه
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان