Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جمع اعضای انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان گفت: مشکلات و موانع موجود در جایگاه های سوخت با دستگاه های اجرایی باید مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،بهمن حسین زاده پیش از ظهر امروز در جلسه با اعضای انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان اظهار کرد: مشکلات و موانع موجود در جایگاه های سوخت با دستگاه های اجرایی باید مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی باید همکاری لازم را با این بخش داشته باشد گفت: در آینده نزدیک جهت حل موانع موجود با حضور مدیرعامل شرکت نفت، شهردارها و رییس سازمان تامین اجتماعی استان با میزبانی شرکت نفت برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل  افزود: در راه های مواصلاتی جهت ایجاد و توسعه جایگاه های جدید اعتبار لازم است و تسهیلات لازم با ارایه راهکارهای مفید باید از منابع ذیصلاح  تامین شود.

وی افزود: جایگاه داران با تلاش شبانه روزی و ارایه خدمات موثر باعث تداوم جریان حمل و نقل در شریان های اصلی کشور می شوند.

در این جلسه مشکل نماینده انجمن صنفی جایگاه داران نیز مشکلات و موانع موجود در این بخش از حوزه خدمات ارایه دادند.

طرح تولید پوشاک در ناحیه صنعتی نوجه ده اجرا می شود
 

بهمن حسین زاده در جلسه با سرمایه گذار تولید پوشاک اظهار کرد: زمینه هرگونه فعالیت اقتصادی در استان اردبیل تسهیل شده است.

وی با بیان اینکه پتانسیل استان اردبیل برای سرمایه گذاری بالاست گفت: در بخش تولید پوشاک قدم های اساسی برداشته شده باید با بهره گیری از سرمایه سرمایه گذاران در این بخش صادرات البسه نیز رونق می گیرد.

حسین زاده ضمن تقدیر از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل گفت: در سرمایه گذاری ناحیه صنعتی نوجه ده بیش از۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد می شود که عمدتا از بانوان سرپرست خانوار و افراد تحت پوشش کمیته امداد خواهند بود.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل افزود:به غیر از این واحدهای تولیدی زنجیره ای تولید پوشاک واحدهای دیگری نیز در نواحی صنعتی و روستاهای استان به شکل وسیع فعالیت خواهند کرد. 

گفتنی است در این نشست سرمایه گذار این واحد تولیدی  پیشنهاد و راهکارهای لازم را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • مشکلات بانوان را باید با راهکار‌های استانی و بومی مرتفع کرد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است