Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که نیم میلیون نفر در جشن سی و یکمین سالگرد تأسیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) شرکت کردند ‎. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، کانال 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی تعداد شرکت کنندگان در جشن سی و یکمین سالگرد تأسیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که در شهر غزه برگزار شد،نیم میلیون نفر تخمین زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانال تلویزیونی صهیونیستی اعلام کرد: نیم میلیون نفر از مردم غزه در جشن سالگرد تأسیس حماس در میدان الکتیبه در غرب شهر غزه شرکت کردند.

صدها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم غزه در این مراسم شرکت کردند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در مراسم سالگرد تاسیس این جنبش بر ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد و به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه تجاوز نظامی جدید به غزه هشدار داد.

هنیه گفت : رویارویی‌های نظامی با اشغالگران، نقطه عطفی در اداره صحنه نبرد با دشمن صهیونیستی از طریق اتاق عملیات مشترک مقاومت و در هم کوبیدن یک اتوبوس رژیم صهیونیستی با موشک کورنت به شمار می‌رود که شماری از نظامیان رژیم اشغالگر کشته و زخمی شدند.

 

R7891/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سفر هیات این جبنش به ترکیه در شرایط مهم و حساسی انجام گرفته است.

طاهر النونو تاکید کرد: پرونده بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین از جمله مسائلی است که در جریان این سفر بررسی شده است.

النونو خاطر نشان کرد که ما به دنبال جایگزین کردن میانجی‌گران قطری و مصری که قابل تقدیر هستند، با ترکیه نیستیم و این سفر هیچ ارتباطی با این مسئله ندارد.

وی گفت رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان با آتش‌بس کامل در غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود مخالفت می‌کند و با این شرایط، رسیدن به توافق ممکن نیست.

طاهر النونو اظهار داشت که مسئولان بارز کابینه رژیم صهیونیستی برای رسیدن به توافق برای پایان جنگ در غزه جدی نیستند.

وی بیان کرد که تنها دستاورد رژیم اشغالگر کشتار غیرنظامیان و نابودی زیرساخت‌های غزه است و غیر از این به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

کد خبر 6085155 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • مذاکرات با رژیم صهیونیستی هیچ گونه پیشرفتی نداشته است
  • حماس حمله به مقر حشد شعبی عراق را محکوم کرد
  • حماس: با وجود اشغالگری اسرائیل منطقه روی آرامش را نخواهد دید