Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم روبین‌کازان از سوی یک رسانه روسی در جمع ۱۰ گلزن برتر ۵ فصل اخیر لیگ برتر فوتبال این کشور جای گرفت. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت اسپورتس روسیه فهرستی از 10 گلزن برتر 5 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال این کشور را منتشر کرد که سردار آزمون از تیم روبین‌کازان با 30 گل زده رتبه پنجم این رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه روسی قیمت فروش این ملی‌پوش ایرانی که در 5 فصل اخیر برای تیم‌های روستوف و روبین‌کازان بازی کرده است را 9 میلیون یورو اعلام کرد.

فهرست 10 گلزن برتر 5 فصل اخیر لیگ برتر روسیه به شرح زیر هستند:

1. فدور اسمولوف (اورال، کراسنودار و لوکوموتیو مسکو با 64 گل‌ زده)

2. کوینسی پرومس (اسپارتاک مسکو با 59 گل زده)

3. آرتم جیوبا (زنیت سن‌پترزبورگ، روستوف و آرسنال تولا با 48 گل زده)

4. هالک (زنیت سن‌پترزبورگ با 32 گل‌ زده)

5. سردار آزمون (روستوف و روبین‌کازان با 30 گل زده)

6. آری سیلوا (کراسنودار و لوکوموتیو مسکو با 29 گل زده)

7. الکساندر کوکورین (زنیت سن‌پترزبورگ و دینامو مسکو با 29 گل زده)

8. احمد موسی (زسکا مسکو با 29 گل زده)

9. الکساندر اروخین (روستوف و زنیت سن‌پترزبورگ با 28 گل زده)

10. آلکسی اینوف (زسکا مسکو و روستوف با 25 گل زده)

سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن نیم‌فصل اول لیگ برتر روسیه شد

انتهای پیام/

R7858/P35350/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریبا طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ ده‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش سه، سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و اتفاقا درخشان ظاهر شد. جایی که او در جریان دیدار برابر بولونیا به زمین آمد و تک گل رم در جریان این مسابقه را به ثمر رساند. البته شاگردان ده‌روسی نهایتا این مسابقه شش امتیازی را واگذار کردند.

سردار این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد. مهاجم ایرانی در تمرین اخیر رم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.

رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعا در این مسابقه نیز سردار آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899160

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه