Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس نماز مسئولیت خطیری به عهده همه مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش نهاده شده است و باید تلاش همه در زمینه رونق بخشیدن به نماز در مدارس باشد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحثی که در جلسه اولیاء و مربیان در مدارس باید مورد نظر قرار بگیرد، مسئله نماز و اشاعه فرهنگ قرآن در بین دانش‌آموزان و آگاه ساختن والدین با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاس نماز امسال مسئولیت خطیری به عهده همه مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش نهاده شده است و باید تلاش همه مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی در زمینه رونق بخشیدن به نماز در مدارس باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام هم و غم مسئولان و والدین بر این باشد تا نماز که تأثیرگذارترین امر در هدایت اعتقادی دانش آموزان است در بین فرزندان‌مان نهادینه شود. همچنین اگر نماز و قرآن در مدارس مورد اهمیت واقع شود همان گونه که خداوند در قرآن بیان کرده است ثمره‌اش تنهی عن الفحشاء و المنکر است.

مدارس آذربایجان شرقی کمبود نمازخانه دارندلرستان| اعزام 200 مدرس تخصصی نماز به مدارس و دانشگاه‌ها12 عنوان برنامه ترویجی در حوزه قرآن، نماز و عترت در مدارس استان مرکزی اجرا می‌شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان این که نماز ستون دین است، افزود: باید علم و دین در کنار هم به دانش آموزان آموزش داده شود و اگر این دو از هم جدا شوند در آینده خطرات و آسیب‌های زیادی به جامعه دینی وارد می‌شود و می‌تواند جامعه را به تباهی و فساد بکشاند. همچنین در زمینه های فرهنگی و دینی به ویژه قرآن و نماز هرچه در مدارس سرمایه گذاری شود، لازم و ضروری است.

وی در ادامه تأکید کرد: با توجه به تهدیدهایی که دشمنان برای فرزندان ما در نظر گرفته‌اند، باید برای مسائل دینی و اعتقادی آن‌ها از همه لحاظ به ویژه مالی هزینه کنیم تا مدیران آینده این کشو انسان‌هایی متدین و متعهد باشند.

امام جمعه بجنورد در پایان اظهار کرد: اگر می خواهیم فرزندانمان طعمه مفسدان نشوند باید به مساجد و نمازخانه‌های مدارس توجه ویژه ای داشته باشیم و در تعمیق باورهای دینی نوجوانان و جوانان جامعه با برنامه‌ریزی دقیق تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

R7719/P1357/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند

رئیس قوه قضائیه گفت: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محسنی اژه ای در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائدیه گفت: حجت‌الاسلام خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضایی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن‌ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

تاکید من به مسئولان قضایی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: آقای دکتر مصدق در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف قوه قضائیه وسع خود را برای پیشرفت امور محوله گذاشتند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول جدید دستگاه قضا بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضایی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

رئیس عدلیه بیان داشت: توقعات به حقی از ما مسئولان قضایی وجود دارد؛ لذا باید با صبر و حوصله و بردباری در برابر موانع و مشکلات بایستیم و امور محوله را به نحو احسن به پیش ببریم.

قاضی‌القضات اظهار داشت: ما در سمت‌ها و مسئولیت‌های قضایی باید بیش از دیگران به حُسن‌خلق توجه داشته باشیم و تمامی همکاران قضایی باید همواره تکریم ارباب رجوع و مراجعان را در زمره اولویت‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن‌ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

رئیس قوه قضائیه در پایان خاطرنشان کرد: تاکید من به مسئولان قضایی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضائیه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • عزیزم ۰۳/۰۳/۰۳ به دنیا بیا لطفاً!
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف