Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورمارس به بارسا گفت باید برای جذب دو ستاره آژاکس خوب کار کند.

طرفداری - مارک اورمارس، مدیرورزشی آژاکس به بارسلونا بابت تلاش برای جذب فرنکی دی یونگ و ماتیاس ده لیخت هشدار داد.

آژاکس در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها است. اول به خاطر عملکرد درخشانش در لیگ قهرمانان اروپا. جایی که شاگردان تن هاگ پس از سال‌ها توانستند این باشگاه ریشه دار را به مراحل حذفی لیگ قهرمانان برسانند و البته حالا باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی رئال مادرید بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل دوم هم حضور دو ستاره شاخص فوتبال هلند در این تیم؛ فرنکی دی یونگ و ماتیاس ده لیخت. دو بازیکن به ترتیب 21 و 19 ساله که مورد توجه بسیاری از بزرگان اروپا از جمله بارسلونا قرار دارند و هر روز خبر جدیدی از آینده آنها منتشر می‌شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، اورمارس که برای حضور در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راهی نیون سوئيس شده بود، پیش از شروع مراسم درباره این دو ستاره آژاکس و آینده‌شان گفت:

تمام اروپا در تلاش و تحرک است و بارسا باید کارهایش را به درستی انجام بدهد. آیا با ده لیخت و دی یونگ درباره بارسا حرفی زده‌ام؟ لازم نیست من حرفی بزنم، خودشان همه چیز را می‌دانند!

باید دید منظور اورمارس از این حرف‌ها چیست. اورمارس همچنین استقبال بسیار گرمی از آمادور برنابئو، نماینده بارسا در یوفا که در زمان حضور اورمارس در این تیم، مربی او بود، به عمل آورد و او را رئيس خطاب کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!