Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:52:55 GMT

رگبار و رعد برق در راه خوزستان است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۳۴۱

رگبار و رعد برق در راه خوزستان است

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: رگبار، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه با تاثیر سامانه ناپایدار از اواسط وقت امروز دوشنبه تا اواسط وقت سه شنبه برای استان پیش بینی می شود.

محمد سبزه زاری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شدت بارش ها از اواخر وقت امشب تا اواسط وقت سه شنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بارش ها از نوع رگباری است و حجم بارش ها در مناطق شمال، شمال غرب و غرب و گاهی مرکز پیش بینی می شود.
سبزه زاری ادامه داد: بارش در ارتفاعات به صورت برف و خلیج فارس مواج است و پدیده مه با شدت و ضعف تا آخر هفته ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در 24 ساعت گذشته بهبهان با 24 و ایذه با چهار درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز 17 و حداقل 9 درجه سانتیگراد گزارش شد.
اداره کل هواشناسی خوزستان روز شنبه با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه و احتمال آبگرفتی معابر خبر داده بود.
3004/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هواشناسي رگبار رعد و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت:مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد فردا در استان دمای هواکمی کمتر شود و در شب هم برای مناطق کوهستانی افزایش ابر و بارش خفیف و پراکنده باران را پیش بینی می‌کنیم.

محمود محمد قلی پور گفت: از یکشنبه با تقویت جریان هوای گرم دمای هوا از مرز ۳۰ درجه سانتیگراد عبور خواهد کرد.

او افزود: سامانه ناپایداری از دوشنبه وارد استان می‌شود که تاچهارشنبه درگلستان فعال است و کاهش شدید دما و بارش برف در ارتفاعات از پیامد‌های فعالیت این سامانه است.

محمد قلی پور گفت: با فعالیت این سامانه دمای هوا بین ۱۴ تا ۱۶ درجه سانتیگراد کمتر می‌شود و از دیگر پیامد‌های این سامانه افزایش ابر، بارندگی، رعد وبرق است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها