Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز ـ ایرنا ـ رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان گفت: دانشجویان با پژوهش و ارایه مقاله در حوزه امنیت اجتماعی و کمک به حوزه ماموریتی ناجا می‌توانند از تسهیلات کسر خدمت سربازی بهره مند شوند.

سرهنگ حکیم عبدالهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نوع کسر خدمت سربازی قانونی جدید بوده و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که طرح پژوهشی ارایه دهند، می توانند از امتیاز کسرخدمت سربازی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی که طرح پژوهشی دارند بعد از طی نمودن فرآیند طرح و ارایه پروپوزال ، از 9 تا 12 ماه کسر خدمت و دانشجویان علوم انسانی نیز به همین ترتیب از 6 ماه تا 9 ماه کسر خدمت می گیرند.
رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان ادامه داد: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ها برای درج و نشر مقالات در حوزه اهداف و برنامه‌های ناجا می‌ توانند از فصل ‌نامه دانش انتظامی ناجا استفاده کنند.
وی همچنین به اقدامات این مرکز در هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: هفته پژوهش امسال با شعار پژوهش هدفمند، فناوری و ارزش افرین در خدمت تولید ملی برگزار و برنامه های ویژه ای در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ عبدالهی افزود: یکی از این برنامه ها مشارکت در نمایشگاه هفته پژوهش و راه اندازی غرفه پژوهش و فناوری ناجا در نمایشگاه بین المللی اهواز بود که آخرین دستاوردهای پژوهشی ناجا برای بازدید کنندگان به نمایش درآمد.
وی ادامه داد: برگزاری نشست های علمی با موضوع آسیبب ها و معضلات اجتماعی با حضور نخبگان دانشگاهی به همت بخش پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز از دیگر اقدامات علمی ما در هفته پژوهش بود.
رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد:همچنین نشست علمی دیگری نیز با حضور دانش آموزان نخبه و برتر استان در این هفته برگزار می شود.
وی تصریح کرد: برگزاری کاربست پژوهشی با موضوعات اجتماعی با حضور نخبگان و محققان نیز از دیگر برنامه های این مرکز به شمار می رود.
سرهنگ عبدالهی تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی در زمینه مسائل اجتماعی و بررسی آسیب های پیرامون آن انجام شده و در سال گذشته این مرکز به عنوان مرکز برترناجا شناخته شد.
وی گفت: چندین طرح پژوهشی تاکنون با موضوعات آسیب های اجتماعی ارایه شده و راه کارهای مورد نظر نیز پیش بینی شده است.
رییس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی خوزستان گفت: حمایت از ایده پردازان و استعدادهای برتر استان همواره یکی از اهداف اصلی این مرکز تحقیقاتی بوده و طرح های آن ها در صورت تایید در بانک اطلاعاتی ناجا به ثبت می رسید.
وی بیان کرد: دربحث تیراندازی ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با حمایت فرماندهی انتظامی استان امسال چندین جلسه اندیشه ورزی برگزار شده است؛ تیراندازی در مراسمات مختلف یکی از آسیب های جدی جامعه است که راه کارهای خوبی می توان در این زمینه با حمایت نخبگان استان طراحی کرد.
سرهنگ عبدالهی گفت: همچنین در حوزه سرقت ها نشست های مختلفی با نخبگان، مسئولان و بزرگان طوایف داشته ایم و راه کارهای خوبی نیز پیش بینی شده است.
/6002/7152

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید اظهار کرد: شناسایی بستر‌های فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است و نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادسرا خواهد بود.
وی به اهمیت حقوق عامه اشاره و تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری دادسرا در استان خواهد بود.
دادستان مرکز استان اردبیل با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بستر‌های فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک خدمت با جدیت و بیش از پیش دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • پژوهشی جدید: مغز انسان درحال بزرگ‌ترشدن است
  • نیازمند ایجاد واحد پژوهشی و فناوری مجزا در کشور هستیم 
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سمنان اجرا شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان