Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان گفت: برای اجرای عملیات ساخت و احداث 7 کیلومتر از مسیر رودان به کهنوج 400 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش ایرنا، علی علیزاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید معاون ساخت و توسعه راههای کشور از پروژه باند دوم رودان به کهنوج احداث باند دوم محور رودان - کهنوج را پراهمیت توصیف کرد و افزود: این طرح از ابتدای امسال از رودان به کهنوج در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این محور دارای 7 کیلومتر طول، یک تونل 600 متری و یک دستگاه پل بطول 200 متر و نیز یک دستگاه پل دیگر بطول 45 متر است.
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان بیان داشت: عملیات خاکبرداری این محور در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال 98عملیات خاک برداری و زیرسازی این 7 کیلومتر به پایان برسد.
به گفته علیزاده، با توجه به موقعیت راهبردی و ترانزیتی منطقه اجرای این طرح، زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی و معدنی و زمینه توسعه استان هرمزگان را بدنبال دارد.
وی یادآور شدند: محور بندرعباس به رودان و کهنوج یکی از کریدورهای اصلی شرقی و غربی کشور است که سهم مهمی در ترانزیت کالا به مقاصد آسیای میانه و افغانستان دارد.
به گزارش ایرنا، محمد رضا کدخدا زاده، معاون ساخت وتوسعه راه‌های کشور و جمعی از کارشناسان این حوزه در سفر به استان هرمزگان از محور رودان به کهنوج بازدید کردند.
9887 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مهدی پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.
وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان نیاز است افزود: این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود.

وی ، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده درسالجاری در این محور باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود .

دیگر خبرها

  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین