Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@08:00:55 GMT

استارت خودرو تنها با اثر انگشت!

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۶۲۵



هیوندای موتورز قصد دارد خودروهای تولیدی مدل سال ۲۰۱۹ میلادی را به فناوری استارت با بهره‌گیری از حسگر اثرانگشت تجهیز کند.

به گزارش ایسنا، شرکت هیوندای موتورز اعلام کرده است که قصد دارد سیستم جدیدی را به خودروهای جدید مدل سال آینده میلادی اضافه کند تا بدین ترتیب رانندگان و مشتریان خودروهای هیوندای بتوانند بجای روشن کردن و استارت زدن خودرو با سوئیچ، با قرار دادن انگشتان خود بر روی حسگر اثر انگشت خودروی خود را روشن و راه اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت خودروسازی کره‌ای اعلام کرده است که در نظر دارد در سه ماهه نخست سال آینده میلادی خط تولید خودروهای هیوندای را در چین به چنین تکنولوژی و فناوری جدیدی تجهیز کند تا در صورت استقبال مردم و مشتریان آن را به سایر خط تولیدهای خود در سایر کارخانه‌هایش نیز منتقل کند.

بر اساس گزارش وب سایت زد دی نت، فناوری حسگر اثر انگشت که در حال حاضر بر روی گوشی‌های هوشمند و بسیاری از گجت‌های هوشمند در صنعت تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته است، حالا از این پس به نظر می‌رسد که در صنعت خودروسازی نیز مورد استقبال و بهره‌گیری قرار خواهد گرفت تا بتواند جایگزین سیستم قفل، استارت خودرو، شناسایی راننده و سیستم ضد سرقت خودرو نیز بشود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند +جدول

قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تغییر چندانی ندارد و بازار، یکی از با ثبات‌ترین روزهای کاری خود را سپری می‌کند. نوسانات قیمتی تقریباً در هیچ کدام از محصولات داخلی و مونتاژی به چشم نمی‎‌خورد.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ نوسان زیادی ندارد و بازار خودرو یکی از باثبات‌ترین بازارهای داخلی به شمار می‌رود. امروز آخرین روز کاری سال جاری بوده و به دلیل اینکه خریداران و فروشندگان از انجام معامله عقب‌نشینی کرده‌اند، گویی معاملات بازار به صفر رسیده است.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت آرامی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از آغاز امروز تغییرات چندانی ندارد.

کوییک دنده‌ای R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت بازار محسوب می‌شود که روز گذشته پنج میلیون تومان رشد کرده بود، اما امروز تغییری ندارد و با ۴۲۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه‌سوز جزو معدود خودروهای بازار با سوخت CNG بوده که اخیراً مدل ۱۴۰۳ آن با قیمت ۴۵۲ میلیون تومان قابل خریداری است.

رانا پلاس یکی از سدان‌های نه‌چندان محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که مدل ۱۴۰۳ آن نسبت به روز گذشته هیچ تغییری ندارد و با همان قیمت ۶۳۸ میلیون تومانی به فروش می‌رسد.

دنا پلاس اتوماتیک یکی از محصولات رده بالای ایرانی روز گذشته ۱۵ میلیون تومان افت قیمت داشت که از آغاز امروز، پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با ۹۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم به تبعیت از داخلی‌های بازار تغییر چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو اسپرت یکی از محصولات نسبتاً جدید مدیران خودرو شناخته می‌شود که از آغاز روند معاملات امروز نوسانی ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی است که روز گذشته افت ۳۰ میلیون تومانی داشت، اما امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو هم تغییر چندانی ندارد. این خودرو روز گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده بود که امروز با همان نرخ یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • خودروساز آمریکایی قید تولید را زد
  • دلایل رایج نشت آب از زیر خودرو
  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ اسفند +جدول
  • بهانه رگولاتور آنتی تراست هندوستان برای تحقیق درباره گوگل
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • سخت‌گیری خدا برای حق‌الناس
  • ضرورت مقابله با «اجاره کارت ملی» 
  • ضرورت مقابله با اجاره کارت ملی برای واردات خودرو و ثبت نام خودروها
  • ضرورت مقابله با اجاره کارت ملی برای واردات خودرو و ثبت‌نام خودروها