Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@13:30:28 GMT

قدردانی از زحمات معاون صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۶۳۰

قدردانی از زحمات معاون صدا و سیما

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی پیامی به شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، از تلاش‌های صدای جمهوری اسلامی ایران  در برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان قدردانی کرد.

بر پایه این خبر در این پیام آمده است: یوم‌الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پر خاطره است، در این روز مهم و سرنوشت ساز فصل نوینی از صف آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی امان ملت ابران در برابر جبهه استکبار و سلطه، گشوده شد و هیمنه پوشالی آمریکا در ایران شکسته و عظمت انقلاب اسلامی به جهانیان نشان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام تصریح شده است: امسال نیز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی، دشمن شکن، گسترده و هوشمندانه خود در این روز بزرگ علیه ستمگران جهان، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و هیات مناالذله را فریاد زدند و یکبار دیگر از استقلال و عزت خود دفاع کرده و اعلام داشتند که تسلیم زورگویی‌های آمریکا و هم عهدان او نخواهند شد.

در پیام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خطاب به معاون صدای جمهوری اسلامی ایران آمده است: به این وسیله از تلاش، زحمات، همکاری و همراهی خالصانه جنابعالی و سایر همکاران محترمتان در امر برگزاری مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۱۳ آبان صدا و سیما شورای هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی را ستود.

در این بیانیه امده است؛
سیلی سهمگین و پر صلابت ایران اسلامی به رژیم جعلی اسرائیل آن چنان تأثیرگذار بود که شادی و نشاط را در دل مسلمانان و آزادگان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورد. افسانه‌ی شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها به شکل خیره‌کننده‌ای در هم شکست و علیرغم پشتیبانی همه جانبه‌ی غرب از این رژیم کودک‌کش سردرگمی و وحشت عمیقی در بین آنان و هم‌پیمانانشان بوجود آورد. این حمله در پاسخ تهاجم وحشیانه این رژیم ضد بشری به بخشی از خاک سرزمینی ایران در سوریه و شهادت جمعی از بهترین فرزندان ملت رشید ایران بود که با یاری خدا و قدرت ملت و فرزندان جان بر کف لشگر اسلام صورت پذیرفت.

رژیم صهیونیستی هر چند تلاش کرد برای پاسخ به این حمله ایران، ائتلافی جهانی شکل دهد و با یاوه‌سرایی در رابطه با تهدیدات هسته‌ای احتمالی از سوی کشورمان نگرانی آمریکا و کشورهای غربی را تحریک کرده و آنها را با خود همراه کند اما در این مسیر موفق نبود و به ناچار برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود حمله‌ای تکروانه و بدون تلفات و ناچیز به اصفهان و برخی مواضع جبهه مقاوت در منطقه انجام داد.

حزب تمدن اسلامی ضمن عرض تبریک به امت اسلام به خاطر این رویداد بزرگ و این پیروزی چشمگیر با الهام از سخن رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره): «که اسرائیل باید از صحنه‌ی روزگار محو شود» و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله) برای انسجام و همبستگی هرچه بیشتر ملت‌های آزاده جهان آزادی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نوید دهد.

کد خبر 6086716 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان