Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:32:13 GMT

اردبیل|تفکر بسیجی تن دشمنان را به لرزه درمی‌آورد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۷۳۳

اردبیل|تفکر بسیجی تن دشمنان را به لرزه درمی‌آورد

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل گفت: امروز دنیا به دلیل تفکر بسیجی است که از ما حساب می‌برد چون تفکر بسیجی تن دشمنان را به لرزه می‌اندازد. ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست روشنگری فصلی بسیجیان پایگاه شهید محلاتی روستای عیوضلو پلنگلور که به همت حوزه بعثت در مسجد جامع این روستا برگزار شد  ضمن تشریح کارکردهای بسیج در 40 سالگی انقلاب اسلامی به اهداف تشکیل بسیج اظهار داشت: امروز دنیا به دلیل تفکر بسیجی است که از ما حساب می‌برد؛ چون تفکر بسیجی تن دشمنان را به لرزه می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور موثر بسیج در تمامی عرصه های مختلف نظام،از تشکیل گردان سایبری بسیج در ناحیه عشایری اصلاندوز خبر داد و گفت:امروز دشمنان از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران به خصوص جوانان هستند که بنابراین اهمیت حضور بسیج در فضای مجازی در مقابله با جنگ نرم دشمنان لازم و ضروری است.

لباس بسیجی و شال سبز سقایی را به‌عنوان دو یارگار گران‌بهاء حفظ کرده و به آن افتخار می‌کنماهواز|اردوی جهادی جوانان بسیجی اهواز در مناطق محروم خوزستان+تصویرفعالیت دانشجویان بسیجی اردبیل پژوهش‌محور می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه در طی 40 سال گذشته،انقلاب اسلامی ایران، همواره با انواع جنگ‌های دشمن مورد تهاجم قرار داشته است افزود: دشمن همچنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی است و از هر روزنه و یا هر دسیسه و نقشه‌ای به دنبال اهداف خویش است و در آخرین اقدام به طور رسمی جنگ نرم را در عرصه های جدید مانند فضای مجازی طراحی و به اجرا گذاشته‌اند.

حسین‌زاده با اشاره به نقش موثر بسیج در آگاه سازی مردم از فضای مجازی گفت: بسیجیان نقش مهمی در خنثی سازی نقشه مخرب دشمنان در فضای مجازی دارند، چرا که هر جا تفکر بسیجی تقویت شود در آنجا توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود و هیچ گاه دشمنان با تفکر بسیجی اجازه نخواهند داشت تا توطئه‌های مسموم و شوم خود را پیاده کنند.

فرمانده بسیج عشایر استان اردبیل تصریح کرد: اگر بخواهیم در هر عرصه‌ای به پیشرفت و توسعه دست یابیم باید بسیجی‌وار حرکت کنیم که این موضوع در عصر کنونی که هجمه‌های دشمنان تمامی ندارد کاری بسیار خطیر و مهم است و نباید به هیچ وجه مورد بی‌توجهی و غفلت واقع شود که این موضوع نیازمند تدوین برنامه‌های مناسب و اساسی است.

انتهای پیام/a

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است