Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سهراب روستایی؛ قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در خصوص اجرای طرح یلدا توسط کمیته امداد استان کرمان گفت: این طرح به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند، ترویج سنت حسنه صله ارحام در بین مددجویان و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بین مردم اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران می‌توانند در این طرح مؤثر باشد، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با تحویل میوه، شیرینی و آجیل به دفاتر کمیته امداد در سراسر این استان در این طرح مشارکت کنند.

روستایی ادامه داد: هم‌چنین مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد در طرح یلدا مشارکت کنند و یا از طریق شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در شب یلدا به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 مردم خیر استان کرمان سال گذشته بیش از ۲۷۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالایی در قالب طرح یلدا به نیازمندان و ایتام کرمانی کمک کردند.
انتهای پیام/ی

شب گرم یلدا برای یتیمان کرمانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد یلدا97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: امسال در ماه مبارک رمضان ۴ هزار و ۸۵۵ نفر از فرزندان ایتام و محسنین به حامیان زنجانی واگذار شدند.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، افزود: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۴ هزار و ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که تلاش می‌کنیم با اجرای طرح به عشق علی (ع) که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) است، خیرین جدیدی حامی فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.
صالحی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۷۸در حال اجراست، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم استانی‌ها برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام (ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • واگذاری ۳هزارو ۳۵۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد