Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@16:21:21 GMT

حضور ۶ وزیر در تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۷۴۲

به گزارش فارس، شامگاه گذشته (یکشنبه) صدها نفر از یهودیان ساکن قدس اشغالی مقابل اقامتگاه «بنامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و خواستار واکنش سخت کابینه علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری شدند.

به نوشته وبگاه شبکه «آی24 نیوز» نکته قابل توجه این تظاهرات اما حضور نیمی از وزیران کابینه نتانیاهو در این تظاهرات علیه سیاست‌ها و تدابیر امنیتی خودش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیری، خیابان‌های اصلی قدس اشغالی را مسدود کرده و شعارهای ضد فلسطینی و ضد مقاومت سر دادند. آنها همچنین خواستار مکانیزم بازدارندگی موثرتر علیه عملیات‌های استشهادی، تدابیر امنیتی شدیدتر و افزایش حضور نظامانی در کرانه باختری شدند.

شش وزیر کابینه رژیم صهیونیستی شامل سرهنگ «نفتالی بنت» وزیر آموزش، سرهنگ «آیلت شاکد» وزیر دادگستری، سرلشکر «یواف گالانت» وزیر ساخت‌وساز، سرگرد «اوری آریل» وزیر کشاورزی، «یارین لِوین» وزیر گردشگری و «زئیو الکین» وزیر محیط زیست در این تظاهرات علیه نتانیاهو شرکت کردند.

 

کرانه باختری که به صورت مشترک توسط تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی اداره می‌شود، در سال‌های گذشته عمدتا آرام‌تر از نوار غزه بوده و اعتراضات در آن هم به تظاهرات‌های غیرمسلحانه محدود بوده است. همین امر موجب شده تا شهرک‌سازی در مناطق مختلف کرانه باختری ادامه یافته و فلسطینی‌ها هر روز بیشتر شاهد از دست رفتن اراضی خود باشند.

«نداو آرگامان» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) چندی قبل هشدار داده بود که ادامه وضعیت فعلی در کرانه باختری می‌تواند به بروز انتفاضه جدید و همچنین فعال شدن هسته‌های مسلح مقاومت در این منطقه منجر شود.

به نوشته پایگاه «المانیتور»، عملیات‌های مسلحانه اخیر در کرانه باختری، آن هم در شرایطی که این منطقه تحت نظارت شدید سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی قرار دارد، موجب نگرانی شدید تل‌آویو شده است. یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی به این پایگاه گفته شاباک نگران است که ادامه این عملیات‌های مسلحانه اوضاع را در کرانه باختری را ناآرام کرده و شرایط را برای گسترش عملیات‌ها فراهم کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی مصوبه کابینه این رژیم درباره بستن دفاتر شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در سرزمین‌های اشغالی را اجرایی کرد.

بر این اساس پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی یورش برد و این دفتر را تعطیل کرد.

«شلومو کرعی» وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: بازرسان وزارت ارتباطات تحت حمایت پلیس وارد دفتر شبکه الجزیره در قدس شدند و تجهیزات آن را مصادره کردند.

همچنین کرعی ویدیویی را از یورش پلیس رژیم صهیونیستی به دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در قدس اشغالی و مصادره تجهیزات آن منتشر کرد.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از این اقدام گفت: از وزیر ارتباطات به دلیل نقشش در بستن دفاتر شبکه الجزیره تشکر می‌کنم.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد که خبرنگاران الجزیره به امنیت رژیم صهیونیستی آسیب زده و به اقدام علیه نظامیان صهیونیست تحریک کرده‌اند.

گفتنی است کمی پیش‌تر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

نتانیاهو مدعی شد: کابینه به ریاست من و با اتفاق نظر تصمیم گرفت شبکه فتنه‌گر الجزیره را در اسرائیل ببندد.

کد خبر 6097534

دیگر خبرها

  • اعلام شهادت ۴ تَن از مبارزان قسام و گردان‌های قدس در کرانه باختری
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست