Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری دومین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی و تعالی خانواده با عنوان "زندگی به رنگ خدا" در ۱۶ بقعه متبرکه استان از اول دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جمال ایزدی اظهار داشت: دومین دوره آموزشی "سبک زندگی اسلامی" با هدف تعالی و رشد خانواده با عنوان "زندگی به رنگ خدا" در 16 بقعه متبرکه استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی بیان داشت: این دوره در بقاع متبرکه امامزاده سید طاهر(ع) بردسکن، امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه، امامزاده عبدالله(ع) چناران، امامزاده سید حمزه(ع) و امامزاده سیدمرتضی(ع)کاشمر، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده سلطان محمدعابد(ع) کاخک گناباد، بقعه متبرکه بی بی حسینیه(س) تربت حیدریه، امامزادگان تبادکان(ع) و امامزاده غیاث الدین محمد(ع) و امامزاده یحیی(ع) روستای میامی مشهد، تکیه ابوالفضلی و بقعه متبرکه بی بی شطیطه(س) نیشابور، امامزاده شعیب(ع) سبزوار، امامزاده ابراهیم(ع) و آرامگاه آقا نجفی(ره) قوچان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره در 40 ساعت آموزشی برگزار می‌شود، افزود: 16 کلاس ویژه برادران و 39 کلاس ویژه خواهران با حضور 53 مربی برگزار خواهد شد. 12 مربی برادر و 41 مربی خواهر برای برپایی کلاس های این دوره در رشته های مهارتهای فردی، خانواده و ازدواج و تربیت فرزند آموزش دیده‌اند.این دوره از ابتدای دی ماه در بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف خراسان رضوی با اشاره به اینکه سال گذشته 600 نفر از این طرح بهره مند شدند، گفت: اولین دوره این طرح در 9 بقعه متبرکه با حضور 21 مربی در سال 96 اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امامزاده و بقعه متبرکه بقعه متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی