Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این آیین سعید جلیلی عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای درباره موضوع «العلم السلطان» به معنای رسیدن از علم به قدرت و مهندس مهدی زاده رئیس سابق سایت هسته‌ای نطنز نیز درباره موضوع شهید شناسی و اخلاقیات شهید احمدی روشن به سخنرانی می‌پردازند.

احمد منصوری نژاد در این مراسم نقاشی‌هایی از شهید احمدی روشن و تنها فرزند به جا مانده از او را به تصویر می‌کشد و محمدرضا شهبازی از طنزپردازان «دکتر سلام» نیز به اجرای برنامه طنز هسته‌ای خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همایش سالگرد شهادت احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان

 مهری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در این همایش با اشاره به پیگیری اجرای طرح نان کامل در گلستان گفت: اکنون یک کارخانه برای تولید آرد نان کامل فعال شده است و از هفته آینده ۶ نانوایی درگرگان تولید نان کامل را اجرایی خواهند کرد.

او افزود: کارخانجات آرد نباید سبوس را بیشتر از حد تعیین شده برداشت کنند ودر نان کامل فقط چهار درصد سبوس آرد برداشت می‌شود.

محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم گفت: دبیرخانه روز ملی گندم و آرد در استان استمرار خواهد داشت تا برنامه‌های کیفی در این حوزه در استان توسعه یابد.

سیدمحمد دهنوی افزود: امیدواریم اصلاحات گندم و آرد در استان با شتاب ادامه یافته و الگوی سایر استان‌های کشور شود.

محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم اعلام کرد: در گلستان امسال ۳۸۰ هزار هکتار زیر کشت گندم قرار دارد و پیش بینی می‌کنیم از این سطح بیش از یک میلیون تن گندم برداشت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • فوری/معاون محمود احمدی نژاد درگذشت +جزئیات
  • برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز