Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان‌رضوی در حمایت از دانش‌آموزان فرانسوی دستگیر شده در اعتراضات مردم فرانسه نامه‌نوشتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی در حمایت از دانش آموزان فرانسوی دستگیر شده در اعتراضات مردم فرانسه، خطاب به دانش آموزان این کشور نامه‌ای را نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در بخشی از این نامه آمده است:
طوفان بیداری به فرانسه رسید و بعضی از مردم گرامی این کشور به سیاست‌های ناعادلانه دولت فرانسه و وابستگی این کشور به مثلث واشینگتون - تل آویو - لندن اعتراض کردند و در حرکتی نمادین جلیقه زرد پوشیدند که دولت آنان را ببیند.   اما آنچه این اخبار را به کاممان تلخ کرد، سرکوب شدید مردم توسط پلیس و دستگیری شما دانش آموزان عدالت خواه و آزاده فرانسوی بود. درود ما بر شما!

در این حرکت از کاخ نشینان الیزه - که از حال مردم جامعه خود، آگاه نیستند - مطالبه کنید: چرا باید سیاست‌های فرانسه تحت نفوذ گروه‌های صهیونیستی و سرمایه داران کلان گزارده شود؟

چرا باید مستعمرات سابق فرانسه در آفریقا، نیمی از ذخایر ارزی خود را در بانک‌های پاریس نگهداری کنند و هر سال فقط بتوانند به ۱۵% آن دسترسی داشته باشند؟

چرا باید کشورتان اسلحه و تجهیزات نظامی برای عربستان سعودی - که قاتل کودکان و دانش آموزان یمنی است - بفرستد؟

چرا قوانین نژادپرستانه در کشورتان - که در تاریخ ما آن را با شعار برادری و برابری می‌شناسیم - تصویب می‌شود و برخی جراید به راحتی به ادیان دیگر توهین می‌کنند؟

چرا باید گروه تروریستی منافقین خلق - که قاتل حدود ۱۷ هزار ایرانی است- در میهن شما پناهنده شوند؟

ما دانشجومعلمان خراسانی، ضمن حمایت از حرکت آزادی خواهانه و عدالت طلبانه شما، توصیه می‌کنیم از رفتار‌های خشونت آمیز و تخریب اموال عمومی بپرهیزید که فرانسه متعلق به شماست و امیدواریم شاهد آن باشیم که در سراسر دنیا آزادی و عدالت و رفاه برقرار باشد؛ و توصیه دیگرمان این است که زندگی امام حسین (ع) و قیام او را مطالعه کنید و از او برای بهبود این جنبش، الگو بگیرید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • حمایت دانش آموزان سیستانی و بلوچ از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • حمایت فرانسویان از فلسطین
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان