Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@11:54:17 GMT

عکس/ تافته های جدا بافته در دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۸۶۱

عکس/ تافته های جدا بافته در دانشگاه آزاد

صراط:

در مراسم استقبال از زائران كربلاي معلا در دانشگاه آزاد واحد امام خمینی شهرري مشاهده مي شود كه مسئولين اين دانشگاه حاضر نشده اند در كنار دانشجويان بنشينند.

اين اقدام سخيف در حالي رقم خورده است كه بسياري از مسئولين واحد هاي مختلف دانشگاه آزاد، خود را تافته جدا بافته دانسته و فكر مي كنند ويژه تر از ديگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين تصوير از سمت راست:
1) رامین محمد علی طهرانی رییس دانشکده مادران
2) دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد
3) حجت الاسلام عبدالرضا فرهادیان معاون فرهنگی و دانشجویی واحد
4) دکتر امیر احمری‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد
5) جمشید نجف‌پور مدیر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان واحد
نشسته اند

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد مسئولان واحد شهرری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری جهان، در یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲با ۵۶۸ دانشجو در ۸ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را شروع کرد و هم اکنون با ۹ هزار دانشجو توانسته با بیش از ۱۵٠ رشته در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی پذیرای مشتاقان تحصیلات عالی باشد.
ابراهیم رحیمی افزود: بی شک مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی و اجتماعی محسوب می‌‏شود که حیات خود را مدیون حمایت پربرکت امام راحل، رهنمود‌ها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش ارزنده ارکان این مجموعه است و این اقبال اجتماعی به دانشگاه نشان می‌دهد که مسیر و هدف گذاری درستی ترسیم شده و موفقیت‌های بزرگی که در این دانشگاه رقم می‌خورد، به دلیل مشارکت و تعامل همه بخش‌های دانشگاه است.
رحیمی گفت: مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، توسعه علمی سرمایه‌های انسانی، گسترش کمی و کیفی آموزش، فراهم کردن بستر مناسب برای تحقیقات، تولید و کاربردی کردن علم، تلاش برای رشد و ارتقای شایستگی‌های دانشجویان و هیئت علمی، توسعه مرز‌های دانش و تبدیل آنها به ایده‌های عملی و کمک به توسعه فرهنگ جامعه است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توانست در ارزیابی عملکرد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از رتبه سوم به رتبه دوم ارتقاء یابد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی این واحد جامع دانشگاهی در کشورگفت: ارزیابی عملکرد دانشگاه‌های آزاد اسلامی با توجه به محور‌های سه‌گانه پیش‌بینی‌شده در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف اعتلای جایگاه واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور انجام شد.
وی بیان کرد:به همین منظور برای رتبه‌های ۲۶ گانه واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه و براساس شاخص‌های زیرساختی و شرایط احراز شده در حوزه‌های مختلف و تصویب در شورای معاونان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، واحد شهرکرد، توانست از جایگاه فعلی خود ارتقاء پیدا کرده و جایگاه بهتری در بین واحد‌های دانشگاهی پیدا کند.
وی گفت: با تأمین زیرساخت‌های آموزشی ان شاء الله تا سال ۱۴۰۴ پنج رشته جدید دکتری عمومی پزشکی، کارشناسی ارشد بهداشت مواد غذایی، کارشناسی ارشد پرستاری و سلامت جامعه، کارشناسی تکنولوژی اتاق عمل و کارشناسی بهداشت مواد غذایی و بهداشت مدارس در حوزه علوم پزشکی به تصویب خواهد رسید.
رحیمی یادآور شد: مهرماه سال آینده هم در دو رشته جدید کارشناسی بهداشت و ایمنی مواد غذایی و بهداشت مدارس، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد همچنین از راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید جامعه و حکمرانی، هنر و رسانه و فرهنگ، تاریخ و تمدن در این واحد دانشگاهی خبر داد.
ابراهیم رحیمی گفت: با راه اندازی دانشکده‌های موضوعی به دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، تصویب رشته‌های جدید در مقاطع مختلف تحصیلی به‌صورت بین‌رشته‌ای و مهارت محور را در دستور کار داریم؛ که با توجه به تأمین زیرساخت، به‌زودی به رشته محل‌های واحد شهرکرد اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد
  • مجتبی ملکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان شد