Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@10:21:14 GMT

قرعه سخت دیگر برای پاریسی‌ها + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۹۲۹

به گزارش پارس نیوز، 

پس از انجام قرعه کشی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مشخص شد که پی اس جی در این مرحله باید به مصاف شیاطین سرخ منچستر برود.

قرعه ای سخت و دشوار برای پاریسی ها که دیگر به این مساله عادت کرده اند. ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی سال هاست که در رویای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است اما همواره نهایتا  تا یک چهارم بالا رفته و سپس حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی اس جی در دو سال اخیر در همان یک هشتم نهایی به ترتیب برابر بارسا و رئال حذف شد و حال امسال باید به مصاف یونایتد مورینیو برود. شیاطین سرخ در لیگ روزهای بدی را سپری می کنند و قطعا تمام امیدشان را به لیگ قهرمانان معطوف خواهند کرد.

منچستر هرچند حال و روز خوشی ندارد اما در لیگ قهرمانان همیشه حریفی قابل احترام بوده و نمی توان تحت هیچ شرایطی این تیم را دست کم گرفت. رویای نیمار، امباپه و دیگر ستاره های پی اس جی قهرمانی در چمپیونزلیگ است ولی ابتدا باید منچستر را از پیش رو بردارند. به خصوص شرایط دو تیم در ماه فوریه بسیار تعیین کننده خواهد بود و شاید شیاطین سرخ در آن مقطع به روزهای اوج برگشته باشند.

بازی رفت در زمین یونایتد و برگشت در پاریس برگزار می شود که این می تواند پوئن مثبتی برای شاگردان توخل باشد. آخرین مصاف دو تیم سه سال پیش در تورنمنت تابستانی اینترنشنال چمپیونزکاپ در آمریکا بود که پی اس جی 2-0 پیروز شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان زمین بازی زمین لیگ قهرمانان پارس سخت قرعه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • عدم اهدای زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت در ایوانکی از زبان متقاضیان