Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:06:41 GMT

چهار خارجی در انتظار تایید علی کریمی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۹۷۳

چهار خارجی در انتظار تایید علی کریمی

مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با ارسال نامه‌ای به چند مدیر برنامه خارجی، خواستار معرفی بازیکنان خارجی برای حضور در تمرینات این تیم شده‌اند و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه" یک هفته از شروع تمرینات تیم سپیدرود می‌گذرد و تا به الان خروج چهار بازیکن از لیست بازیکنان این تیم قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کعبی، مدافع با تجربه سرخپوشان گیلانی صبح امروز از فوتبال خداحافظی کرد و از حالا به بعد کار خود را به عنوان مربی در این باشگاه ادامه می‌دهد. پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی میلاد قربان‌زاده دیگر مدافع راست سپیدرود از این تیم شنیده می‌شد که حالا با خداحافظی کعبی و در صورت عدم جذب بازیکن مورد نظر، به احتمال فراوان باید شاهد بازگشت این مدافع جوان باشیم.


از طرف دیگر خبر می‌رسد که چند بازیکن آفریقایی برای حضور در سپیدرود به علی کریمی معرفی شده‌اند. قرار است آن‌ها در تمرینات سرخپوشان گیلانی شرکت کنند و در صورت تایید کادرفنی به عضویت سپیدرود درآیند. نحوه قرارداد با این بازیکنان هم مشخص شده؛ گویا آن‌ها در صورت رسمی شدن قراردادشان حقوق ماهیانه دریافت خواهند کرد.


هم‌چنین عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم پیکان تهران هم مورد نظر علی کریمی قرار گرفته و مذاکراتی با این مهاجم انجام شده است. مهاجم جنوبی سابق نفت تهران تمایل خود را برای حضور در رشت اعلام و همه چیز را منوط به دریافت رضایت از باشگاه پیکان تهران کرده است. حالا باید دید سپیدرودی‌ها که با نقاط ضعف زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند در نقل و انتقالات زمستانی چه عملکردی از خوب به جا می‌گذارند و آیا می‎توانند بازیکنان مدنظر را جذب کنند یا خیر.

 

سپیدرود رشت علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تنها هفت هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس هنوز مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جدب بازیکن جدید آغاز نکرده است.

رضا درویش که در هفته‌های اخیر بابت عدم تمدید قرارداد بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته‌، در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اعلام کرد اوسمار ویرا هنوز لیست بازیکنان مدنظر خوددرا به باشگاه ارائه نداده است.

او البته اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از این سرمربی درخواست کرده که برنامه خود برای فصل آینده را به باشگاه بدهد اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.

این در حالی است که قرارداد اوسمار نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و او برای ادامه همکاری با پرسپولیس نیاز به تمدید قرارداد دارد.

دیگر خبرها

  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی