Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواپیماهای نیرو‌های هوایی عراق ۲ ساختمان محل برگزاری جلسات سران گروه تروریستی داعش را در شهر هجین سوریه هدف قرار داده و نابود کردند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نیرو‌های هوایی عراق ۲ محل برگزاری جلسات سران داعش در شهر هجین سوریه را هدف قرار داده و نابود کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع عراق اعلام کرد نیروی هوایی عراق در روز ۱۱ دسامبر دو ساختمان در شهر هجین سوریه را که برای برگزاری جلسات دوره ای سران گروه تروریستی داعش مورد استفاده قرار می‌گرفته، تخریب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وزیر دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: "دو ساختمان در اثر حملات هوایی کاملا نابود شدند. این ساختمان‌ها برای برگزاری جلسات دوره‌ای سران داعش مورد استفاده قرار می‌گرفتند. "   وزارت خارجه عراق افزوده است که حملات هوایی اخیر احتمال توانایی اعضای باقیمانده داعش برای ادامه اقدامات تروریستی در شهر هجین را از بین برده است.
حملات هوایی اخیر نیرو‌های عراقی پس از آن روی داد که یکی از سران ارشد گروه تروریستی داعش توسط نیرو‌های امنیتی عراق طی عملیاتی نظامی در سوریه در ماه اکتبر کشته شد.
نیروی هوایی عراق از ماه آگوست تاکنون در همکاری با دولت سوریه اقدام به انجام عملیات‎هایی در خاک سوریه کرده است. این کشور همچنین از ماه پیش حملات هوایی گسترده ای را علیه داعش در مرزهای با سوریه آغاز کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق سوریه حمله هوایی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه شاهد تنش خطرناکی علیه امنیت و ثبات آن است

به گزارش جام جم آنلاین، «محسن المندلاوی» رئیس پارلمان عراق امروز شنبه در آغاز دوازدهمین دوره نمایشگاه امنیت، دفاع و صنایع جنگی که بیش از ۱۷ کشور عربی و غیر عربی و ده‌ها شرکت عراقی در آن حضور داشته و چهار روز ادامه دارد، اظهار کرد: دوره جدید نمایشگاه در جو نظامی و سیاسی پیچیده منطقه و پس از پیروزی عراق بر داعش و حمله رژیم صهیونیستی به غزه برگزار شد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای «القدس العربی»، المندلاوی در ادامه هشدار داد: داعش هنوز تهدیدی برای عراق است و ما نباید در مورد آن سهل‌انگاری کنیم، منطقه با تنش‌ خطرناکی روبه‌رو است که بر امنیت و ثبات آن تاثیر می‌گذارد و عراق باید در برابر هرگونه تهدیدی قدرتمند بوده و از صنایع جنگی در این کشور حمایت کند.

کشورها و شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه صنایع جنگی، تجهیزات زرهی، جنگنده‌ها، تجهیزات و مهمات، سلاح‌های کشنده و هواپیماهای جنگی را به نمایش گذاشتند.

همچنین آنها سیستم رادیویی شناسایی و پارازیت ضد پهپادها، سیستم بصری شناسایی آنها، سیستم‌های راداری و دستگاه‌های ارتباطی، دوربین‌ها، تجهیزات نظامی سنگین، چرخ‌های پرتاب موشک، مهار آتش و پدافند هوایی را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر این نمونه‌هایی از سامانه‌های پدافندی ضد جنگنده، سلاح‌های لیزری، سامانه موشکی ضد تانک، بمب‌های هدایت‌شونده ماهواره‌ای، راکت‌اندازها، سامانه‌های پهپادی، سامانه‌های ضد پهپادی، سیستم شناسایی و رهگیری پهپادهای بزرگ و سامانه‌های پدافند هوایی نیز در این نمایشگاه عرضه شدند.

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • عملیات زمینی گسترده ترکیه علیه گروه‌های کُرد در عراق؛ زمان حمله مشخص شد
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق
  • منطقه شاهد تنش خطرناکی علیه امنیت و ثبات آن است
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
  • مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش نزدیک کرکوک منهدم شد
  • نماینده عراقی: بغداد باید علیه آمریکا به شورای امنیت شکایت کند