Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: پیروز حناچی بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بند پی به عنوان استاندار جدید تهران طی سخنانی گفت: استاندار سابق تهران مجموعه ای از اقدامات اثرگذار در طول دوران پیش از انقلاب، دوران انقلاب و پس از آن در کارنامه دارد، که بازسازی های پس از جنگ ومدیریت بحران های طبیعی مثل زلزله و سیل از اقدامات مهم وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس به آلودگی هوای تهران به عنوان یکی از مهم ترین معضلات این کلان شهر و نیز استان تهران اشاره کرد و گفت: در یک نظرسنجی ٧٠ درصد سوال شوندگان ترافیک و آلودگی هوا را بحران اصلی در تهران و مهم تر از فقر و مسائل و مشکلات اقتصادی دانستند و علت اصلی آلایندگی هوای تهران وسایل نقلیه موتوری از جمله موتورهای دو چرخ و خودروهای شخصی است.

شهردار تهران ادامه داد: تهران بیش از 3 هزار و 500 اتوبوس‌ کم دارد و باید تلاش کنیم، این کمبود حل برطرف شود و نیز می بایست محدوده طرح کاهش آلودگی و ترافیک را افزایش دهیم تا به اهداف خود برسیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهردار تهران پیروز حناچی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد

اشتری گفت: در فرودین ماه کلانشهر تبریز پس از شیراز با مجموع ۱۸ روز هوای سالم پاک‌ترین و با کیفیت‌ترین هوا را در میان کلانشهر‌های صنعتی کشور به خود اختصاص داد.

 وی گفت:در همین مدت شهر تبریز ۱۳ روز دارای هوای قابل قبول بود که در مقایسه با سال‌های گذشته افزایش یافت.

اشتری با اشاره به اینکه سال گذشته در فروردین ماه تنها ۹ روز هوای تبریز در شریط پاک قرار داشت و ۲۱ روز نیز کیفیت هوا قابل قبول بود افزود: در سال ۱۴۰۱ مجموع روز‌های هوای پاک این کلانشهر ۵ روز بود و ۲۵ روز هم هوای این شهر در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

وی کیفیت هوای کلانشهر تبریز در فروردین ماه امسال را بر اساس شاخص‌های فنی سنجش و پایش سازمان حفاظت محیط زیست بهتر از کلانشهر‌های مشهد، کرج، تهران، اصفهان و اهواز بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • آلودگی هوا در ۵ شهر استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد