Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به نتایج خوب این تیم در یک‌سال گذشته تاکید کرد: پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌های لیگ برتری از داوری‌ها ضربه خورده است.

  محمدرضا زادمهر، درخصوص عملکرد پرسپولیس در دوران محرومیت خود از سوی کمیته انضباطی فیفا گفت: عملکرد پرسپولیس در یک‌سال گذشته را باید دقیق و کامل بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم حدود دهم دی ماه از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷ آسیا یکی از مهاجمان خوب خودش را که مهدی طارمی بود از دست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: محرومیت این باشگاه به خوبی توسط زنجیره مدیران و مربیان پرسپولیس مهار شد. تاثیر برانکو ایوانکوویچ در این موضوع کاملا محسوس است. او خودباوری را برای بازیکنانش معنا کرد. مدیران پرسپولیس هم از لحظه ای که روی کار آمدند تلاش کردند تا مشکلات باشگاه را حل کنند. این تیم با وجود کمترین توانایی در داشتن بازیکن، بهترین نتیجه را در طول سالیان اخیر گرفت. نایب قهرمانی در آسیا عنوان مهمی برای باشگاه بود. در بازی های خیلی مهم در لیگ قهرمانان آسیا بازیکنان جوانی بازی کردند که بسیار کم تجربه بودند.

وی درباره دلایل موفقیت سرخپوشان تصریح کرد: اتحاد تیمی در پرسپولیس ایجاد شده است. هیچکس برتر و بهتر از شخص دیگری دیده نمی شود. کار تیمی به نمایش گذاشته شده است. خوشبختانه پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در آسیا هم خودش را خیلی زود پیدا کرد و توانست نشان دهد برای رسیدن به اهداف دیگرش از هیچ تلاشی دست بر نمی دارد.

زادمهر افزود: خوشبختانه بازیکنان هم خوب پیشرفت کرده اند. شایان مصلح قابل مقایسه با سال قبل نیست. او هر روز بهتر از قبل می شود. مصلح خیلی خوب توپ را جلو می برد و دوندگی کم‌نظیری پیدا کرده است. برای علی علیپور هم خوشحالم که در بازی آخر با پارس جنوبی گل زد تا بار دیگر به جمع مدعیان آقای گلی بازگردد.

وی درباره صحبت های اخیر مربیان و مسئولان تیم های لیگ برتری درباره اشتباهات داوری که به نفع پرسپولیس بوده است، افزود: در وهله اول باید گفت داوران فوتبال ایران پاک هستند. آنها هرگز آبروی خود را فدای یک مشت اسکناس نمی کنند. به نظرم این موضوع در طول چند سال اخیر هم نمود پیدا کرده است. داورانی مثل آقای فغانی محصول همین جامعه هستند و باعث افتخار فوتبال ایران شده اند.

زادمهر ادامه داد: با این حال شنیده ام و خوانده ام که بعضی از تیم ها می گویند این داوری ها به سود پرسپولیس بوده است. در صورتیکه من کاملا مخالف این دیدگاهم. اتفاقا فکر می کنم پرسپولیس بیشتر از سایر تیم ها از داوری ضربه دیده است. البته بازهم باید تاکید کنم نیازی به پردختن در خصوص داوری ها نیست. آنها سالم هستند و آبرویشان را بیهوده به حراج نمی گذارند.

وی درباره احتمال هت تریک قهرمانی پرسپولیس افزود: شرایط پرسپولیس با جذب بازیکنان خوبی مثل مهدی ترابی بهتر از این هم خواهد شد. اعتماد به نفس پرسپولیس در کار گروهی بسیار خوب است و می تواند این تیم را به سومین قهرمانی متوالی برساند.

زادمهر در پایان درباره شانس قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا نیز صحبت کرد و گفت: به نظرم سخت ترین بازی ایران در مرحله گروهی دیدار با تیم ملی عراق است که بازیکنانی همچون بشار رسن و طارق همام در میانه میدان خود دارد.   به نظرم با حضور آقای کی روش و بازیکنان خوبی که پیراهن تیم ملی را بر تن دارند می توان به آینده این تیم امیدواری کامل داشت.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است