Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@06:29:08 GMT

ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه با اجرای رشیدپور

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۰۱۹

ویژه برنامه شب یلدای شبکه سه با اجرای رشیدپور

رکنا: شبکه سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه‌ای را با نام «شب آرام» روی آنتن می‌برد.

شبکه سه سیما برای شب یلدا ویژه برنامه‌ای را با نام «شب آرام» خواهد داشت.

اجرای این برنامه بر عهده رضا رشیدپور است. «شب آرام» پنجشنبه و جمعه این هفته و با توجه به کنداکتور شلوغ شبکه سه، قبل از سریال «بانوی عمارت» و بعد از برنامه «برنده باش» پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شب آرام» قرار است در شب یلدا میزبان مهمانان متنوعی باشد. آیتم‌های مختلف این برنامه به اهمیت تکریم بزرگان و پرداختن به سنت شب یلدا و همچنین صله رحم می‌پردازد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور کشف جسد در ماشین لباسشویی ! شرط هولناک سیما برای ازدواج از با کامران / خسرو ناپدید شد! + عکس چرا ازدواج دختر رئیس جمهور ایران در بی خبری برگزار شد؟ سگ باهوش یک گاو را از مرگ نجات داد+ عکس این زن خطرناک ترین ملکه راهزنان دنیاست +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: رضا رشیدپور سریال رضا رشیدپور شب یلدا سریال ساعت برنامه عکس زن شلیک دختر جوان همسر سرقت دستگیری درگذشت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟

به گزارش زی‌سان به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده‌ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

tags # صدا و سیما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور